אופטימיות בקריית שמונה: נגיע עם הפתעות טקטיות כמו מול ב"ש

שון ויסמן
שון ויסמן | מאור אלקסלסי

במועדון מקווים להפתיע את בית"ר ירושלים כפי שעשו לאלופה ולהשיג את הכרטיס לגמר, שעשוי להשפיע גם על עתיד הצוות המקצועי והשחקנים. סילבס מתלבט בין מספר מערכים וגם בין שון וייסמן למוחמד שכר

(גודל טקסט)

דריכות שיא בעירוני קריית שמונה לקראת משחק חצי הגמר מחר (ראשון) מול בית"ר ירושלים. במועדון מבינים כי פרט ליוקרה והרצון העז לעלות לגמר, גם עתידם של אנשי הצוות המקצועי והשחקנים על הפרק.

בקריית שמונה הבהירו לאחרונה כי הבעלים איזי שרצקי מעריך את ההתקדמות שעשתה הקבוצה במהלך העונה ונוטה לתת להמשיך עם המאמן חיים סילבס, אך ההצהרה הסופית צפויה להגיע בסיום העונה. בכל מקרה, אם הקבוצה תעלה לגמר, לא מן הנמנע כי כבר לאחר המשחק תצא ההצהרה של הבעלים.

גם עתידם של חלק מהשחקנים יתברר בעקבות החצי גמר ובמיוחד של השחקנים הזרים. מבחינה מקצועית קיימת התלבטות אצל סילבס והצוות שלו אם לעלות למשחק עם שלושה בלמים, כמו שעשו בצמד המשחקים מול הפועל באר שבע, או לחזק דווקא את הקישור ולפתוח את המשחק עם ארבעה שחקני הגנה. התלבטות נוספת היא בחלק ההתקפי בין מוחמד שכר שהגיע בחודש ינואר במקומו של אחמד עאבד לבין שון ויסמן שהיה בין השחקנים הטובים של הקבוצה בתקופה האחרונה.


סילבס וניצן במסע"ת לקראת חצי הגמר (אודי ציטיאט)

"עשינו הכנה מסודרת והיה לנו מספיק זמן להתכונן למשחק הזה. נגיע עם הפתעות טקטיות כמו שעשינו מול באר שבע", אמרו הבוקר בקריית שמונה. בכל מקרה ההרכב המלא יתורגל היום באימון המסכם של הקבוצה. כ-3,000 אוהדים צפוניים צפויים ללוות את הקבוצה למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי