הפועל חיפה חגגה. קלינגר: האוהדים היו השחקן ה-12 שלנו

אוהדי הפועל חיפה
אוהדי הפועל חיפה | מיכאל וייסרמן

ארבעה ימים לאחר ה-1:3 בגמר בטדי על בית"ר ירושלים, האדומים חגגו עם האוהדים בנמל חיפה. בן בסט: "לא רוצים לעצור אלא להמשיך". חלק מהאוהדים שרק בוז ליהב וקילל את מכבי חיפה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

כאלף מאוהדי הפועל חיפה כבר צובאים הערב (ראשון) על מתחם הנמל בעיר בציפייה לפתיחת חגיגות הזכייה בגביע המדינה עם קהל האוהדים שלה, ארבעה ימים אחרי שהאדומים ניצחו בגמר בטדי 1:3 את בית"ר ירושלים לאחר ההארכה.

הבעלים יואב כץ הגיע לאירוע וכשעלה לבמה אמר: "הערב הזה הוא עבור המאמן והשחקנים ובעיקר בשבילכם האוהדים. הפילוסופיה שלנו היא המשפחתיות ולכן אנחנו עושים את הערב הזה. תודה לכולם". גם ראש העיר חיפה נכח במקום ואמר: "זו פעם ראשונה שאני חוגג אירוע של הפועל חיפה ואני גאה על כך. זה רגע מרגש עבורי כי אני אוהד של העיר חיפה ושמח לארגן אירוע כזה". כשעלה יהב לדבר על הבמה הוא זכה לשריקות בוז מחלק מהאוהדים, שבנוסף קיללו את היריבה העירונית מכבי חיפה.

מאמן הקבוצה ניר קלינגר עלה לבמה לקול קריאות "תישאר, תישאר" מהקהל, ואמר: "אני רוצה להגיד תודה לאוהדים הנפלאים שליוו אותנו. הייתם השחקן ה-12 שלנו. תודה לשחקנים שהיו איתנו כל השנה. תודה לצוות שלי שבלעדיהם לא היינו מגיעים כלום. תודה לצוות הניהולי שעזרו. תודה לאח שלי היקר דורון אוסידון וכמובן תודה ליואב כץ".

החלוץ והקפטן עדן בן בסט הוסיף: "משפחה יקרה ואוהדים יקרים. תודה לכל השחקנים, הצוות והבעלים. אני מודה לכם על העידוד שלכם ומגיע לכם. אנחנו לא רוצים לעצור אלא להמשיך".


הפועל חיפה והגביע (מיכאל וייסרמן)


האדומים חוגגים על הבמה (מיכאל וייסרמן)


אוהדי הפועל חיפה (מיכאל וייסרמן)


כץ ויהב (מיכאל וייסרמן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי