יוסיפ איבנצ'יץ' שוחרר מאשדוד, שוויתרה על פלורנטן פוגבה

פלורנטן פוגבה
פלורנטן פוגבה | AFP

החלוץ קיבל הודעה על סיום דרכו במועדון, הבלם לא הרשים את הצוות המקצועי. נעים לקראת הפועל רמת גן: "הגביע הוא הזדמנות מצוינת בשבילנו לעשות סוויץ' מהליגה". גילילי וקינדה אמורים לפתוח, לינגאנה יהיה בסגל

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מתחתית טבלת ליגת העל, תנסה מחר (חמישי) מ.ס אשדוד לצבור ביטחון להמשך משחקי הליגה כשתארח בסיבוב ח' של גביע המדינה את הפועל רמת גן מהליגה הלאומית. המאמן, יובל נעים, אמור לבצע מספר שינויים בהרכב הפותח כשדור גלילי וכנראה גדי קינדה מועמדים לעלות ב-11. בסגל יהיה הרכש החדש, איסומעילה לינגאנה, שהצטרף השבוע.

בינתיים, הקבוצה החליטה לשחרר את החלוץ הקרואטי יוסיפ איבנצ'יץ' לאחר שבחוזהו קיים סעיף המאפשר לאשדוד לסיים את ההתקשרות בחודש דצמבר. "אנו מודים ליוסיפ על תקופותו במועדון ומאחלים לו בהצלחה בהמשך", נמסר בהודעה הרשמית. בנוסף, מסתמן שפלורנטן פוגבה לא יחתום לאחר שהבלם, שאינו נמצא בכושר משחק, לא הרשים את הצוות המקצועי.

לקראת המשחק אמר יובל נעים: "אנחנו מתייחסים למשחק הזה במלוא הרצינות ונגיע כדי לנצח אותו ולעבור שלב. גביע המדינה זה מפעל מיוחד ומרגש והזדמנות מצוינת בשבילנו לעשות סוויצ' מהליגה ולבוא ליהנות מהמשחק ולהציג את הכדורגל שלנו".


הגיע ללא כושר משחק. פוגבה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי