בלבול: "אם לא היה פוטנציאל, לא הייתי פה". מודרינסקי מועמד

מרקו בלבול
מרקו בלבול | ראובן כהן, מכבי חיפה האתר הרשמי

המאמן החדש ערך אימון ראשון וניסה לעודד את השחקנים לקראת שבוע משמעותי גם בגביע וגם בליגה. גרשון ו-וייסמן בתוכניות לקראת מרמורק, ארגוני האוהדים יחרימו את המשחק. דיווח בסרביה: התעניינות בחלוץ בן ה-27

(גודל טקסט)

מרקו בלבול, המאמן החדש של מכבי חיפה, העביר אתמול (חמישי) אימון ראשון בקבוצתו החדשה ישנה. בלבול הגיע מוקדם לכפר גלים וערך שיחה עם הצוות המקצועי, כאשר שמע מהם על התוכניות לתקופה הקרובה. המאמן מבין כי לקבוצה מצפה שבוע משמעותי עם משחק בגביע המדינה ושני משחקי ליגה שייתנו כיוון: לצמרת הגבוהה או לתחתית הבוערת. בנוסף, בלבול גם ערך אסיפה עם השחקנים וניסה לעודד אותם: "יש לנו הרבה עבודה, אבל יש עם מה לעבוד. אם לא היה כאן פוטנציאל, לא הייתי מגיע".

גם בקרב השחקנים היתה תחושה של אופטימיות אך מאידך מבינים כי עניין ההצלחה קשור בעיקר אצלם ולא אצל מאמן זה או אחר. "עברנו מספר זעזועים בתקופה האחרונה, אבל שום דבר לא ישכיח את היכולת החלשה שלנו" אמר אחד השחקנים. גם הקהל אינו מקבל את השינוי בדמות המאמן החדש וארגוני האוהדים מתכוונים להחרים את משחק הגביע מחר נגד הפועל מרמורק כאשר חלקם אף מתכוונים להפגין מחוץ לאצטדיון. במועדון הירוק מקווים כי האוהדים יחזרו בהם אך מודים: "עשינו טעויות העונה ונקווה להשתפר בהמשך".

הבוקר (שישי) בלבול העביר את האימון המסכם לקראת מרמורק ביחד עם עוזרו איתי מרדכי טרם, אבל השניים טרם גיבשו את ההרכב. נראה כי חלק מהשחקנים יזכו למנוחה לקראת שני משחקי ליגה וחלק מהשחקנים יחזרו לספסל בעקבות היכולת החלשה מהמשחק מול מכבי תל אביב. בצוות טרם החליטו אם עומרי גלזר יפתח על חשבונו של גיא חיימוב, כמו כן עופרי ארד צפוי לפתוח על חשבונו של גורג מנדג'ק. רמי גרשון יחזור להרכב על חשבונו של אעיד חבשי. 

בלבול.
בלבול. "יש לנו הרבה עבודה" (מכבי חיפה, האתר הרשמי)

בתוך כך, בתקשורת הסרבית פורסם הערב על מועמדותו לקבוצה של החלוץ בן ה-27 אוגניין מודרינסקי, שהעונה כבש שמונה שערים ב-19 משחקים בצ'וקאריצ'קי המדורגת רביעית בליגה המקומית. נכתב כי לא נעשתה פנייה בשלב זה, אך שעשויה להיות בימים הקרובים. בעברו שיחק בכוכב האדום בלגרד ובאראו השווייצרית. כמו כן היה חלק מהנבחרת הצעירה של סרביה.

הרכב משוער: גיא חיימוב (עומרי גלזר), אליסון דוס סנטוס, רמי גרשון, רז מאיר, נטע לביא, עופרי ארד, שלומי אזולאי, סינטיהו סלליך, שון וייסמן, מוחמד עוואד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי