"ידענו שבגביע יכולות להיות הפתעות, השחקנים הפגינו בגרות"

שחקני בני יהודה חוגגים
שחקני בני יהודה חוגגים | צילום: אלוני מור

בבני יהודה חגגו את הניצחון 1:3 על א.ס. נורדיה בסיבוב ח' של הגביע, לצד תחושת הקלה לאחר שנקלעו לפיגור מוקדם. "ידענו לשמור על ריכוז בחלק האחרון". כשירותם של צ'יבוטה וסורו למשחק נגד פ"ת תתבהר בהמשך השבוע

(גודל טקסט)

תחושת הקלה גדולה התפשטה אמש (חמישי) בקרב אנשי בני יהודה, בסיום משחק הגביע בטדי בו ניצחה הקבוצה 1:3 את א.ס. בני נורדיה ירושלים מליגה א'. זה לא הלך פשוט לזהובים, שנקלעו לפיגור מוקדם והצליחו להשוות רק בדקה ה-67 משער חשוב של דור ג'אן, שגם היה חתום על השער השני שקבע מהפך בתוצאה.

במשך דקות ארוכות חששו בבני יהודה שתסריט הבלהות של הדחה בשלב המשחקים הראשון מהעונה שעברה יחזור על עצמו, אך הפעם הוכיחו השחקנים של יוסי אבוקסיס כי מקומם בצמרת ליגת ג'פניקה אינו מקרי ובסופו של דבר באו הבדלי הרמות לידי ביטוי בתוצאה.

"זה הלך קשה כמו שחשבנו וידענו מראש שבגביע הפתעות יכולות לקרות", אמר שחקן בקבוצה. "השחקנים כאן הפגינו בגרות וידעו לשמור על ריכוז גם בחלק האחרון של המשחק והצלחנו לנצח".

שחקני בני יהודה חוגגים. הפנים למושבה (אלוני מור)
שחקני בני יהודה חוגגים. הפנים למושבה (אלוני מור)

כעת מרוכזים בקבוצה במשחק הליגה הקרוב נגד מכבי פתח תקווה שייערך ביום שלישי במושבה (19:30, שידור ישיר משולב בערוץ ספורט4), כאשר רק בסוף השבוע תתברר כשירותם של מאוויס צ'יבוטה ואיסמעילה סורו שלא שותפו אמש בשל פציעות. מי שצפויים להחמיץ גם את המשחק הזה הם השוער אמיליוס זובאס והבלם קרלוס קוויאר, שנמצאים בשלבי החלמה סופיים מפציעותיהם אך בצוות המקצועי יעדיפו לתת להם חמישה ימים נוספים עד המשחק שלאחר מכן, נגד מכבי חיפה בסמי עופר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי