העונה של באר שבע הסתיימה, עפה מהגביע אחרי 4:2 לנתניה בפנדלים

הפועל באר שבע
הפועל באר שבע | דני מרון

אחרי 120 דקות מאופסות, מלמד כבש שוב נגד האקסית ושלח את קבוצתו לרבע הגמר אחרי שעמוס הדף בעיטות של קבהא ומליקסון. האלופה לא ניצלה את היתרון המספרי אחרי שאולסק הורחק בצהוב שני מפוקפק בדקה ה-71

(גודל טקסט)
צלחת האליפות כבר לא תישאר בדרום די בוודאות ועכשיו גם הגביע לא ינחת בבירת הנגב אחרי שהפועל באר שבע  הודחה הערב (שלישי) כבר בשמינית גמר המפעל לאחר שנכנעה בנתניה 4:2 בדו קרב פנדלים למכבי נתניה בתום 120 דקות מאופסות, למרות שהאלופה נהנתה מיתרון מספרי על המגרש החל מהדקה ה-71 בעקבות הרחקה מפוקפקת של ניקו אולסק בדקה ה-71 בצהוב שני. כזכור, רק בשבת הפסידו שחקניו של ברק בכר למכבי חיפה וירדו למקום השביעי, והערב כבר חלק מהאוהדים קראו לפיטוריו של המאמן, שעד ממש לא מזמן היה קונצנזוס.


ברק בכר ערך לא מעט שינויים בהרכב כשבין השאר העלה להופעת בכורה את המגן בן תורג'מן והקשר קווין טאפוקו שהגיעו השבוע, אך האלופה המשיכה להיראות לא טוב במחצית הראשונה ולמרות שהחזיקה בכדור, נתניה הייתה הרבה יותר מסוכנת ובדקה ה-39 אריאל הרוש הציל את האלופה מפיגור כשכדור חופשי שהגיע לרחבה נבעט למסגרת על ידי מוטי ברשצקי, אך השוער רשם הדיפה גדולה ולמזלו הנגיחה מהריבאונד של טים הויבך הייתה גבוהה מדי.

בכר רצה שינוי במחצית השנייה והכניס למערכה את ג'ון אוגו על חשבון תומר יוספי הצעיר, אך המשחק המשיך להיות בשליטה נתנייתית והרוש הציל עוד בעיטה, הפעם של גיא מלמד. בהמשך נכנס גם נייג'ל האסלביינק במקומו של בן בסט שאולי ערך את הופעות האחרונה במדי האלופה, שהחלה להיראות טוב יותר ואף החמיצה הזדמנות להעלות כשבעיטה של דיא סבע מצאה את המשקוף.



דראפיץ' מנצח על חגיגות הניצחון (דני מרון)



שחקני נתניה בטירוף (דני מרון)



אוהדי נתניה דאגו שהשחקנים שלהם ירגישו בבית (דני מרון)



חלק מאוהדי האלופה ישמחו לראות שינוי על הקווים (דני מרון)



והחלק השני עוד היה אופטימי בתחילת המשחק (דני מרון)


בדקה ה-71 המארחת נשארה בעשרה שחקנים אחרי שקווין טאפוקו וניקו אולסק החליפו דחיפות. אוראל גרינפלד החליט לשלוף צהובים מעוררי מחלוקת לשניהם ואולסק, שכבר ספג צהוב מוקדם יותר, נשלח למקלחת מוקדמת וסלובודאן דראפיץ' השתולל על הקווים. באר שבע נהנתה מהתירון המספרי והגיעה ליותר הזדמנויות מול דני עמוס, שבין השאר הדף נהדר נגיחה של האסלביינק, אך בסופו של דבר התוצאה נשארה מאופסת עד הסיום וכפתה הארכה.



גרינפלד שולף את הצהוב השני לעבר אולסק (דני מרון)



דראפיץ' הזועם רוצה הסברים מגרינפלד (דני מרון)


בהארכה עצמה נראה היה שהקבוצות בעיקר העבירו את הזמן כשמצד אחד גיא מלמד כמעט ניצל טעות בהגנת באר שבע בצד אחד, כשבצד השני בן שהר שעלה מהספסל קיבל כדור עומק נהדר ברחבה מחנן ממן נכנס גם הוא כמחליף, אך החלוץ בעט רע והחוצה מול עמוס, כשמה שלא הותיר לקבוצות ברירה אלא לגשת לדו קרב מהנקודה הלבנה.


פנדלים

*מכבי נתניה עלתה ל-0:1: סתיו פיניש, שכבש את הפנדל שהביא לבני יהודה את הגביע נגד מכבי תל אביב, בעט שטוח לפינה הימנית והכניע את אריאל הרוש.

*הפועל באר שבע השוותה ל-1:1 בן שהר בעט שמאלה, דני עמוס זינק לפינה הנכונה, אבל הכדור חדר לרשת.

*מכבי נתניה עלתה ל-1:2: טים הויבך הבלם שלח את הכדור לחיבורים בקור רוח.

*הפועל באר שבע החמיצה! מרואן קבהא ניגש לכדור בהססנות, דני עמוס קרא היטב את הבעיטה והדף. 

*מכבי נתניה עלתה ל-1:3: גבי קניקובסקי דייק בקלילות.

*הפועל באר שבע החמיצה! מאור מליקסון בעט לא מספיק טוב, דני עמוס התעופף והדף נפלא. נתניה בדרך לרבע הגמר.

*מכבי נתניה החמיצה! דודי תירם היה יכול להכריע את המשחק, אבל בעט לקורה. באר שבע עדיין בחיים.

*הפועל באר שבע צימקה ל-3:2: נייג'ל האסלביינק המחליף בעט באלגנטיות לרשת. הלחץ עובר למכבי נתניה.

*מכבי נתניה עלתה ל-2:4 והעפילה לרבע הגמר! גיא מלמד, שהגיע מבירת הנגב, כבש בקלות והעיף את האקסית כבר בשמינית הגמר!


דראפיץ' מודה לעמוס על שני הפנדלים שהדף (דני מרון)


הרכבים
מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון (דודי תירם 112), ברנקו ורגוץ', טים הויבך, ג'ונתן בורנשטיין, סתיו פיניש, עלי מוחמד (אילון ירושלמי 103), ניקו אולסק (הורחק 71), גבי קניקובסקי, מוטי ברשצקי (אביב אברהם 50), גיא מלמד. 


הפועל באר שבע: אריאל הרוש, בן ביטון, חאתם עבד אלחמיד, מרואן קבהא, בן תורג'מן, אריק סאבו (חנן ממן 95), קווין טאפוקו, תומר יוספי (ג'ון אוגו 46), מאור מליקסון, עדן בן בסט (נייג'ל האסלביינק 60), דיא סבע (בן שהר 103).



טאפוקו עורך בכורה במדי האלופה (דני מרון)



שהר, ממן, ויטור, האסלביינק ואוגו מציגים ספסל איכותי במיוחד (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי