נעים: "זה המשחק הכי חלש שלנו, המצב קשה מאוד"

יובל נעים
יובל נעים | אודי ציטיאט

מאמן אשדוד אחרי ההדחה נגד עפולה מהלאומית: "נצטרך לראות מה עושים. אני לא יכול להגיד שהשחקנים רצו, זה היה נראה רע מאוד". אנטבי המאושר: "בגביע הכל יכול להיות. נשארו שלושה משחקים עד הגמר"

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

הפועל עפולה מהליגה הלאומית הדהימה הערב (שלישי) את נועלת טבלת ליגת העל מ.ס אשדוד כשהדיחה אותה בשמינית גמר גביע המדינה אחרי ניצחון 1:3. גולדמן (13), גרופר (31) וכוכב (83) כבשו למנצחת, דין דוד רק צימק עבור החבורה של יובל נעים (42).

יובל נעים המאוכזב סיכם: "ידענו שהמשחק הולך להיות מאוד קשה, זה היה סוג של מוקש. במשחקים האחרונים הצגנו יכולת הרבה יותר טובה מאשר היום. זה המשחק הכי חלש מאז שהגעתי למועדון וזה רגע מאוד קשה עבורנו. אנחנו נצטרך לראות עכשיו מה עושים. דיברתי על זה עם השחקנים ואמרתי להם שבהתחלה אתה לא מתייחס לגביע ואז פתאום אתה מוצא את עצמך ברבע הגמר. לא עשינו שום דבר בשביל להגיע למעמד הזה. הקבוצה הטובה יותר ניצחה ואני לא יכול להגיד שהשחקנים רצו, זה היה נראה רע מאוד. המצב שלנו קשה מאוד ואני לא מתכחש לזה".

נעים הוסיף: "זה לא נעים להפסיד משחק כזה, אבל אנחנו צריכים להסתכל כל משחק לגופו. ביום שני כבר מצפה לנו משחק חשוב נגד הפועל תל אביב ואנחנו ננסה לצאת לתקופה יותר טובה. אני מאמין שאפשר לעשות את זה. אנחנו סובלים ממכות פציעות ואין לי הסבר לדבר הזה. המצב לא קל ולא נעים, אך נצטרך לצאת ממנו בכוחות מחוזקים ואני מאמין שנעשה את זה".

מעמדו: "השארתי קבוצות בליגה במצב הרבה יותר קשה. כמו שאמרתי, נצטרך להתחזק בשחקנים וכולנו נצטרך להשתפר בשביל לשרוד. הפער מהישארות הוא בסך הכל משחק אחד. נצטרך להיות יותר מחויבים וחזקים מבחינה מנטלית בשביל שזה יקרה".

יגאל אנטבי, מאמן הפועל עפולה המאושר, אמר בסיום: "אמרתי לשחקנים שלי כל השבוע שאנחנו צריכים ללחוץ מהדקה הראשונה. אני שמח שהמטרה שלנו הושגה ושהצלחנו להעפיל לרבע גמר גביע המדינה. השקט הנפשי שלי מרגיע את השחקנים. אני דוגל בכדורגל מרגל לרגל, נחישות ואגרסיביות".

אנטבי הוסיף: "בגביע הכל יכול להיות. אפשר לנצח כל קבוצה בכל מגרש. היו ארבעה משחקים, היום עברנו שלב אחד ואם נצליח להגיע לגמר אז אנחנו כמובן נשמח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי