שחקן באשדוד: "נשחק בלאומית אם לא נתעורר". בן זקן גמר את העונה

טום בן זקן
טום בן זקן | אריאל שלום

אחרי הדחה "מביכה וכואבת", קבוצת התחתית מתכוננת למשחק ביום שני נגד הפועל תל אביב: "הפסד גם שם יקרב אותנו לליגה השנייה". הקפטן קרע את הרצועה, פניה נעשתה לדור אלו

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד מחוץ לגביע המדינה לאחר הפסד חוץ מביך מבחינתה להפועל עפולה מהליגה הלאומית. למאמן יובל נעים ושחקניו אין זמן רב לעסוק בהדחה המשפילה כי כבר ביום שני מחכה להם "משחק העונה בתחתית", באצטדיון הי"א נגד הפועל תל אביב.

המאמן יובל נעים אמר בסיום: "ההפסד כואב וכבר צריך להמשיך קדימה. הפועל עפולה עלתה שלב בצדק ויש מה לתקן, מעכשיו ההכנות והעונה כולה הולכת לליגה וכל משחק הוא קרב על ההישארות. אני מאמין בעצמי ובשחקנים והשינויים שיהיו בהמשך חלון ההעברות יעזרו לנו. מעכשיו חושבים על הפועל תל אביב ביום שני".

גורמים בתוך המועדון סבורים כי הסגל הנוכחי יתקשה לשרוד בליגת העל והטענה היא ששחקני הרכש שהגיעו אינם ברמה הנדרשת. גורם בסביבת המועדון טען: "ההפסד אתמול מביך וכואב ופגע בביטחון של המאמן והשחקנים. לא היה על המגרש שחקן אחד אותו אפשר לציין כמי שמבין את מצב הקבוצה. לא רוצים יותר דיבורים על הפועל עכו ועל הפועל אשקלון כדוגמאות לשחקנים ולאוהדים, רוצים קבוצה לוחמת כי הפסד להפועל תל אביב יכוון את כדור השלג לליגה הלאומית".


יובל נעים. "משחק העונה בתחתית" ביום שני (אודי ציטיאט)

שחקנים בקבוצה טענו כי יהיה קשה להוריד את ההדחה מהגביע מסדר היום ויהיה לא פשוט להחליף קו חשיבה באימונים לנוכח המופע הדל בעפולה. "האשמים בהשפלה הם רק השחקנים ואין לחפש שום תרוץ אחר. אם לא נהיה גברים החל מעכשיו נשחק בעונה הבאה בליגה של הפועל עפולה"', טען אחד השחקנים.

שני שחקנים שנפצעו והוחלפו אתמול הם טום בן זקן ורומאן הבראן שנפצעו והוחלפו, והבוקר הגיעה הבשורה המרה – הקפטן בן זקן קרע את הרצועה וגמר את העונה. במועדון ממתינים לשובו של הבעלים ג'קי בן זקן מחו"ל כדי להשלים רכש של שחקנים נוספים ותעשה פנייה נוספת לערן לוי, המבוקש בקטמון ירושלים, לדור אלו כמחליף לבן זקן, לניב זריהן ולשיר צדק בתקווה שאחד או שניים מהם יגיעו עד סיום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי