נדחה משחק הגביע בין בני סכנין למכבי חיפה

אצטדיון דוחא
אצטדיון דוחא | צילום: אלבום פרטי

שעות ספורות לפני שריקת הפתיחה, ההתאחדות הודיעה על דחיית המשחק בשל סופת ברד שהציפה את דוחא לשלישי הבא. שועה המוצהב ייעדר נגד רעננה ויוכל לשחק בגביע

(גודל טקסט)
בני סכנין ומכבי חיפה היו אמורות להיפגש הערב (רביעי) באצטדיון דוחא במסגרת שלב שמינית גמר גביע המדינה, אך סופת ברד ומזג אוויר סוער במיוחד הובילו לדחייתו של המשחק לאחר שכר הדשא הוצף בכמויות אדירות של מים. לאחר שחששות הועלו באשר לאפשרות קיומו של המשחק, שופט מטעם איגוד השופטים נשלח לבדוק את תאני השטח וההתאחדות הודיעה על דחיית המפגש לשבוע הבא, יום שלישי ה-22.1 בשעה 20:30.


אחת התוצאות של הדחייה היא השתתפותו במשחק של ירדן שועה. הרכש החדש של מכבי חיפה, שסחב עונש הרחקה בשל צהובים, היה אמור להיעדר מהסגל למשחק. בשל דחיית המשחק שועה לא יוכל להשתתף במשחק הקרוב של מכבי חיפה בליגה נגד רעננה, ויעמוד לרשותו של בלבול בשבוע הבא בדוחא.


דובר בני סכנין מונדר חלאיילה אמר על כך: "נכון לרגע זה אני חושב שהמגרש סביר לקיום משחק, אבל כנראה שהצפי לשעות הבאות הוא לגשם רב. בהחלטה של ההתאחדות הם לקחו בחשבון עוד כמה דגשים והחליטו מה שהחליטו. לדעתי ההחלטה נכונה לא רק בגלל מצב הדשא אלא גם תוך התחשבות באוהדים שיעשו את דרכם במזג האוויר הזה וחבל על כך".



אצטדיון דוחא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי