יאללה הביתה: הפועל ת"א הודחה מהגביע לאחר 2:1 לחדרה

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים
שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים | אודי ציטיאט

האדומים שוב שלטו והיו ראויים יותר לניצחון, אבל היו אימפוטנטיים מול השער לעומת צמד של לוסיו מבישול נדיר בעקב של גבאי (66) ופנדל גבולי (73) ויחזרו למאבקי התחתית. זיקרי (83) צימק, אביטן ממשיך לחגוג

(גודל טקסט)

לא להחזיר את המאמן, לא לחלץ תיקו ממכבי תל אביב ולא להביא זרים חדשים ומרגשים: כלום כבר לא יציל את העונה של הפועל תל אביב, והערב (חמישי) היא קיבלה את החתומת הסופית לכך עם הפסד 2:1 להפועל חדרה במושבה, שהוביל להדחתה מגביע המדינה כבר בשמינית הגמר.

האדומים, שהגיעו משולהבים לאחר התיקו ההירואי בדרבי, חזרו לאותו סיפור שהציגו במשך כל העונה: הם שלטו וניהלו את המשחק באיטיות האופיינית שלהם, ובכל פעם שהגיעו למצב בעיטה לשער רעדו להם הרגליים. בקיצור, עסקים כרגיל. אלא שבניגוד למה שהיינו רגילים לראות בליגה, הפעם היריבה הענישה. בדקה ה-66 שיתוף פעולה נפלא של דובב גבאי ולוסיו הביאו לשער היתרון, כשהראשון מסר בעקב ומצא את השני לבד מול אג'ידה, ושבע דקות לאחר מכן הברזילאי הכפיל בפנדל שנוי במחלוקת כדי לחתום את הסיפור.

המארחת הנואשת רצתה לחזור בכל מחיר, וזיקרי שנשלח למערכה הצליח להשוות לאחר בישול של דגני (83) אבל גם הדרמה בסיום לא עזרה לקבוצה המתפוררת שתיאלץ לחזור להילחם על חייה בתחתית הליגה. והפועל חדרה? אחרי שהדהימה את המדינה עם הריצה המשוגעת שלה בצמרת, הקבוצה של ניסו אביטן נמצאת בין שמונה האחרונות בגביע ולא נראה שהיא מתכוונת לעצור בקרוב.

שחקני הפועל חדרה חוגגים. גם לא במשחק גדול, מביאים תוצאות (אודי ציטיאט)
שחקני הפועל חדרה חוגגים. גם לא במשחק גדול, מביאים תוצאות (אודי ציטיאט)

הרכבים
הפועל תל אביב: רובי לבקוביץ', אוראל דגני, רז שלמה, אדי גוטליב, מרווין פירסמן, עמנואל בואטנג, קלאודימיר פריירה, רמזי ספורי (נריוס ואלסקיס 71), אמיר עגייב (ג'וזף גנדה 55), קאיו (רועי זיקרי 76), אחמד עאבד.

הפועל חדרה: אוסטין אג'ידה, מנשה זלקה, ירין פרץ, דויד מתיאוס, וויסאם רבאח, יהב גרופינקל, מוחמד אבו פאני (ג'ורג' פוצ'יבה 64), אליאל פרץ, סלים עמאש (ויטלי גנון, 17), דובב גבאי (יעקב אבבה 79), לוסיו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי