חביב אוחיון ועדן קארצב בדרך לחדרה, איביץ': "נחליט בקרוב"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אריאל שלום

אחרי ה-0:4 על הפועל עכו בשמינית גמר גביע המדינה, מאמן מכבי תל אביב התייחס לשני השחקנים הצעירים: "יכול להיות שהם יעברו בהשאלה". וגם: חזרתם של טיבי ודוידזאדה והמטרות להמשך העונה

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב סימנה הערב (חמישי) וי כשהביסה את הפועל עכו 0:4 לעיני 2,500 צופים בנתניה והעפילה לשלב רבע גמר גביע המדינה. דור מיכה (13), יונתן כהן (33 ו-79) ואלירן עטר (43) כבשו מול היריבה מלאומית והצהובים כבר שכחו את המעידה בדרבי.


ולדימיר איביץ' סיכם: "ידענו מה מחכה לנו, הרבה קבוצות לא עוברות שלב כי יש תמיד הפתעות לא רק בישראל אלא בכל אירופה. התכוננו היטב ואנחנו רוצים ללכת עד הסוף. טיבי ודוידזאדה עשו אותי שמח, הם עבדו קשה לחזור מפציעה וכעת אחרי חודש שבו התאמנו יותר והפגינו מקצוענות, אני שמח לתת להם לשחק. טיבי מקצוען. אופיר היה טוב היום".


על השחקנים הצעירים: "אנחנו נחליט בימים הקרובים מה הכי נכון עבור חביב אוחיון ועדן קארצב, אם להישאר במכבי תל אביב או לצאת להשאלה. בשלושת החודשים האחרונים עבדנו על חלון ההעברות ואנחנו יודעים מה אנחנו רוצים. אנחנו עושים צעדים בשוק העברות, אבל מהלך מוחשי נעשה רק אם נמצא מישהו שבאמת ישדרג אותנו. אם לא, נישאר עם הסגל הזה. אליפות וגביע? הצבנו לעצמנו מטרה גבוהה בתחילת העונה ואנחנו רוצים לעמוד בה".


בעקבות דבריו של איביץ', מסתמן שאוחיון יעבור להפועל חדרה מולה מתנהל משא ומתן חשאי בימים האחרונים. בנוגע לקארצב, עושה רושם שגם במקרה שלו העדיפות היא להשאילו לעולה החדשה אליה צפוי להצטרף גם איילון אלמוג. מאמן חדרה, ניסו אביטן, התייחס לנושא גם הוא בסיום הניצחון על הפועל תל אביב בגביע: "יש לנו קשרים טובים עם מכבי תל אביב. קארצב ואוחיון הם אופציה. אם משהו יהיה רשמי, אנחנו נודיע".


בדרך להפועל חדרה. חביב אוחיון (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי