דרסיליה לשחקנים: "לא צריך להיכנס לדיכאון"

שחקני סכנין חוגגים
שחקני סכנין חוגגים | מאור אלקסלסי

בבני סכנין מקווים להפתיע את מכבי תל אביב ברבע גמר הגביע. סטטסנקו חתם וצפוי לעבור בבקרה התקציבית. ההנהלה תכריע בנוגע לצירופו של קשוע. גנאים יחזור להרכב

(גודל טקסט)

בני סכנין ערכה הבוקר (שלישי) את האימון המסכם לקראת משחק גביע המדינה מחר נגד מכבי תל אביב. על פי האימון, נראה כי המאמן גיורגי דרסיליה אינו מתכוון לבצע שינויים משמעותיים מההרכב שפתח ביום ראשון מול קריית שמונה.

דרסיליה אסף את השחקנים לשיחה ואמר: "אנחנו קבוצה טובה שצריכה להשתפר. לא צריך להיכנס לדיכאון אלא להסתכל קדימה כי יש לנו משחקים משמעותיים". הקשר איהב גנאים יחזור להרכב, כאשר התלבטות נוספת היא בין אוסאמה חלאיילה לאיהב שאמי. ישראל זגורי חזר להתאמן עם הקבוצה, אך לא ברור אם ישותף מחר בגביע או שימשיך להחלים עד למשחק הליגה נגד הצהובים בשבוע הבא.

בינתיים בקבוצה ממשיכים לעסוק במועד ההעברות והבוקר החתימו את הבלם אולכסנדר סטטסנקו שנבחן בימים האחרונים. האוקראיני מצטרף לקשר אלכסנדר סטניסבלייביץ' והחלוץ איברהים ללה שכבר חתמו בקבוצה. במועדון מקווים להעביר את השלושה בבקרה התקציבית בכדי שיהיו מחר בסגל למשחק. "אנחנו מקווים כי שלושת הזרים יוכיחו את עצמם ויקדמו את הסגל הקיים להצלחות", אמרו בסכנין.

בנוסף, במועדון מחפשים רכש ישראלי לקראת סיום מועד ההעברות ומי שעשוי להצטרף הוא חלוץ הפועל חיפה מאמון קשוע. דרסיליה הביע נכונות לצרף את השחקן וכעת הנהלת הקבוצה אמורה להכריע בנושא.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, מרון גנטוס, אלבין פאנישי, סארי פלאח, עמנואל אמבולה, איהב גנאים, חאלד חלאיילה, מהראן ראדי, אוסאמה חלאיילה (איהב שאמי), שלומי אזולאי, מוחמד גאדיר.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי