ניקו אולסק: "לא רוצה לשחק באף קבוצה אחרת בישראל"

ניקו אולסק
ניקו אולסק | דני מרון

קשר נתניה על האפשרות לטרייד עם חיפה: "משחקים את הכדורגל הטוב בארץ. למה לעזוב למקום עם קצת יותר כסף?". ברדה אחרי הניצחון על פ"ת: "זה חלום לתת לאוהדים לשמוח". מעקב אחר קשר עפולה ואחר מוגרבי לעונה הבאה

(גודל טקסט)

שמחה גדולה במכבי נתניה לאחר הניצחון אמש (שלישי) 0:1 על מכבי פתח תקווה, שנתן לקבוצה מקדמה גדולה לקראת משחק הגומלין בעוד שלושה שבועות. בעיר היהלומים דיברו לאורך כל השבוע על הצורך בשמירה על שער נקי במשחק הראשון כמפתח להמשך ועמדו בכך. "היינו יותר טובים מפ"ת, גם בדקות הטובות שלהם הם בכלל לא הגיעו לשער שלנו. עכשיו אנחנו יודעים שבמידה שנכבוש שער אחד במושבה, הם יצטרכו לתת שלושה, ככה שהמצב שלנו טוב מאוד".

"שני המפעלים מאוד חשובים לנו ונעשה הכל כדי להגיע לשלבים המאוחרים בגביע. זה סוג של חלום כדי לתת לאוהדים האלה לשמוח" סיפר בסיום אחד משני המאמנים, שי ברדה.

בקבוצה שוב החמיאו לחלוץ פאטוס בצ'יראיי, שכבש שער ניצחון נוסף וזכה בתואר השחקן המצטיין של האוהדים. "בכושר הנוכחי, הוא שחקן מעל הליגה", פרגנו בנתניה. "מה שהוא יודע לעשות עם הגב לשער והפיזיות שלו, אין לאף אחד". הבלם דודי תירם אמור היה להיות בסגל, לאחר שביום שני קיים אימון מלא, אך אתמול בבוקר לא עבר מבחן כשירות זכר לפציעה שלו בשריר הארבע ראשי ונגרע מהסגל.

"ידענו כמה המשחק הזה חשוב ושזה שונה ממשחק ליגה כי יש שני מפגשים" הסביר הקשר ניקו אולסק. "לא שיחקנו הכי טוב, אבל השגנו את התוצאה וזה הכי חשוב. לפני המשחק חשבנו הרבה שקודם כל צריך לא לספוג. עכשיו אנחנו כבר מרוכזים בהפועל רעננה".

על הצעת הטרייד של מכבי חיפה לצירופו: "אין לי שמץ של מושג. זה נחמד שקבוצות רוצות אותך, אבל אני בנתניה. אני רוצה להישאר כאן ואני לא רוצה לשחק באף קבוצה אחרת בישראל חוץ מנתניה. אני חושב שאנחנו משחקים את הכדורגל הכי טוב בארץ. אני חלק מרכזי מהקבוצה הזאת. יש לנו את המאמנים הכי טובים, אז בשביל מה אני אעזוב למקום עם קצת יותר כסף? יש לי מטרות לשחק בליגות יותר גדולות באירופה, אבל כאן בארץ אני לא חושב שיש מקום יותר טוב בהרבה".


"שחקן מעל הליגה". בצ'יראי (דני מרון)

בינתיים, בנתניה הסתפקו בצירופו של שחקן אחד בחלון ההעברות, האלבני יחמיר היקה, לאחר נפילת השיחות עם חן עזרא ורועי קהת. שחקנים בנתניה סיפרו כי ממה שהכירו עד כה, היקה עושה רושם של בחור חברותי, שכבר הספיק לשוחח עם חבריו ולהיקלט. היקה, צפוי להשתכר בסביבות 170 אלף יורו ומאז הסתיימה העונה ב-MLS הוא שמר על כושר באלבניה, כך שבנתניה ינסו להחזיר לכושר, אך לא ימהרו איתו.

"אני ממש לא מאוכזב שלא צירפנו שחקן נוסף", סיפר שי ברדה. "החתמנו שחקן אחד מתוך השלושה ויש במה לתת לשחקנים אחרים. היקה הרשים אותנו ואנחנו מקווים שיכנס כמה שיותר מהר לכושר. הוא שחקן מעניין ומגוון שיכול לשחק בכמה עמדות. אם עזרא וקהת עשו טעות? אנחנו מאוד רצינו ואני לא יודע איפה זה נפל. אני בטוח שההנהלה עשתה הכל".

מי שזוכה למעקב מהצוות המקצועי הוא קשרה הצעיר בן ה-20 של הפועל עפולה, דני גרופר, שיחגוג 20 בחודש הבא ונחשב לכשרון גדול שזוכה למעקב גם מצידה של עירוני קריית שמונה. בנתניה יעקבו גם אחר מצבו של קשר בני סכנין פיראס מוגרבי. בקבוצה ניסו לצרפו כבר בתחילת העונה, ומודעים לעובדה שאם קבוצתו תנשור לליגה השנייה יהיה קל יותר לצרפו, אך יחכו לראות מה מצבו הרפואי שכן הוא מחלים מפציעה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי