אביטן: "לאילון אלמוג יש פוטנציאל לעשות קריירה מפוארת"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

מאמן הפועל חדרה החמיא לכובש הצמד ב-2:3 בכפר קאסם בגביע המדינה: "נחכה ונראה מה יהיה איתו בעוד עשור". החלוץ: "אני שמח פה, רוצה להיות דומיננטי יותר". עמאר: "נתנו להם יותר מידי כבוד במחצית הראשונה"

(גודל טקסט)
הפועל חדרה עשתה היום (רביעי) צעד גדול לעבר עלייה לחצי גמר גביע המדינה כשניצחה את מוליגת ליגה א' דרום מ.ס כפר קאסם 2:3 בחוץ במשחק הראשון מבין שניים בשלב רבע הגמר כאשר הגומליין ייערך בעוד שלושה שבועות בנתניה. אילון אלמוג הפציץ צמד (5, ו-12) ואליאל פרץ הוסיף (33), אלון סולטן (25) ואוהד אדלשטיין (54) רק צימקו.


המאמן המנצח ניסו אביטן סיכם: "אני חושב שעשינו רוטציה טובה ושילבנו הרבה שחקנים, למי שלא יודע הקבוצה הזאת לא איבדה נקודות בבית העונה, וזה משחק בכלל לא קל. אני שמח שניצחנו, התוצאה תשרת אותנו למשחק הבא וניקח אותה הלאה".


על כובש הצמד: "אני מקווה שהוא יעשה קריירה מפוארת כי יש לו את הפוטנציאל, נחכה עשר שנים ונראה מה יהיה". על נייתן אודווה: "הוא שחקן איכותי שיכול להוסיף לנו הרבה יכולת אישית, זה יעזור לנו בעתיד".


משחק הליגה החשוב נגד בני יהודה ביום ראשון: "נותרו חמישה משחקים, אנחנו נפגשים עם ארבע יריבות שלנו על הכרטיס לפלייאוף, המאבקים עם בני יהודה תמיד קשים, ננסה לעשות הכלכדי להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון".



ניסו אביטן (דני מרון)


אילון אלמוג אמר: "השלמנו את המשימה הראשונה לקראת המשחק הבא, אני מאוד שמח, הגולים זה בונוס והעיקר שניצחנו. לא הקלנו ראש בכפר קאסם בגלל שהם מליגה א', באנו דרוכים ומוכנים, עשינו וידאו על השחקנים שלהם, ניסו הכין אותנו בצורה הכי טובה עם הצוות שלו ואני שמח שנגיע למשחק השני עם יתרון".


המעבר לחדרה: "אני שמח מאוד פה, אבל הדרך ארוכה, אני רוצה להיות דומיננטי ולהשתלב בחדרה". מפגש אפשרי עם מכבי תל אביב בחצי הגמר: "קודם נעבור לשלב הבא ואז אני אגיד לך את מי אני רוצה לפגוש".


התקופה הסוערת שעבר לפני החתימה בחדרה: "כשכל הסיפור התחיל, 'כל הבלאגן' כמו שאני קורא לזה, אמרתי שלא משנה מה יהיה אני לוקח את זה למקום חיובי ואני מאוד שמח שהגעתי למקום המדהים הזה. אני מבסוט פה ושרק ימשיך כך".


איסמעיל עמאר המאמן המפסיד: "אני פחות מרוצה מהמחצית הראשונה. במחצית השנייה הבקענו גול, תקפנו, שיחקנו כמו שצריך, אני חושב שלא שיחקנו

טוב בהתחלה ושילמנו על זה. כנראה שעשינו יותר מדי כבוד לחדרה, עשינו טעויות בהגנה ושילמנו על זה במזומן. אבל אני לוקח את המחצית השנייה, אנחנו צריכים לשחק ככה כל הזמן. אם נשחק בגומלין כמו ששיחקנו במחצית השנייה אנחנו יכולים לעלות.


הפסד בית ראשון העונה: "תמיד יש פעם ראשונה, טוב שזה בא בגביע. יש לנו משחק ביום ראשון נגד קבוצה קשה מהתחתית, נתרכז בליגה ונמשיך לגביע".



שלושה שערים בשני משחקיו הראשונים בהפועל חדרה. אלמוג (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי