לא כוחות: מכבי תל אביב הביסה 1:4 את בני סכנין בגביע

דור מיכה
דור מיכה | מאור אלקסלסי

המוליכה טיילה במפגש הראשון של רבע הגמר: דור מיכה כבש את אחד משערי העונה בדקה ה-63 והצטרף לצמד שערים של יונתן כהן (29 ו-41) וכיבוש מוקדם של צ'יקו אופואדו (13). מנגד איברהים שואיבו רק צימק (75) לאורחת

(גודל טקסט)

קשה לומר שזה לא היה צפוי כאשר, מכבי תל אביב העונה פשוט גדולה על כל קבוצה בכדורגל הישראלי והוכיחה זאת גם הערב (רביעי) כאשר ניצחה בקלות רבה 1:4 את בני סכנין מתחתית ליגת העל באצטדיון בעכו שקיבלה עונש רדיוס במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה.

האורחת שלטה בכדור החל משריקת הפתיחה ועלתה ליתרון בדקה ה-13 כאשר דור מיכה מצא את אנריק סבוריט באגף השמאלי, הספרדי העביר רוחב שהגיע אל צ'יקו אופאדו שדייק מקרוב. בדקה ה-24 יונתן כהן יצא למתפרצת ושחרר בעיטה חזקה בפינה השמאלית של הרחבה לכיוון מרכז השער ומתן עמבר הצעיר היה מוכן והדף מכלל סכנה.

אך חמש דקות לאחר מכן, שחקן ההתקפה הצעיר הכפיל את התוצאה אחרי שקיבל כדור מכובש השער הראשון, אופאדו, וכהן בעט כדור חזק יותר מקודמו והשוער הצעיר של סכנין היה הפעם חסר אונים. ארבע דקות לפני שריקת מכבי תל אביב יצאה להתקפה נוספת – ברסקי מצא את דסה במסירת עומק והמגן העביר רוחב מימין, עמבר הדף רע את הכדור שהגיע ליונתן כהן שבעט מקרוב וכבש את שערו השני.


(מאור אלקסלסי)

עשר דקות לתוך המחצית השנייה סכנין הגיעה למצב ממשי ראשון כאשר מהארן ראדי בעט כדור נייח מ-35 מטרים וראיקוביץ' הדף לקרן. בדקה ה-64 מכבי תל אביב עלתה ליתרון 0:4, עומר אצילי העביר רוחב למיכה והקשר בעט בשמאל מקו השער כדור סיבובי לפינה והרחוקה שהכניע את עמבר פעם נוספת. בדקה ה-75 סכנין כבשה שער ניחומים, גלזר איבד ברשלנות לראדי והוא מסר לשואיבו שבעט שכבש מקרוב. מאז השער הביתי סכנין תקפה מספר פעמים את שערו של ראיקוביץ', אך לא מצאה את הרשת והמשחק הסתיים ב-1:4 חד צדדי.

פרט למפגש הגומלין שתי הקבוצות ייפגשו פעם נוספת במסגרת הליגה כבר במחזור הקרוב ביום שני (20:15 שידור ישיר בספורט1) באצטדיון דוחא ללא קהל. המארחת תנסה להנחיל לאלופה הפסד ראשון העונה ולהשיג שלוש נקודות לראשונה מאז תחילת חודש דצמבר.


יונתן כהן (מאור אלקסלסי)

הרכבים
בני סכנין: מתן עמבר, אלכסנדר סטטסנקו, אלבין פנישי, סארי פלאח, עמנואל אמבולה, איהב גנאים, חאלד חלאיילה (מארון גנטוס 46), מהראן ראדי, סוהיל ארמלי (איברהים שואיבו 68), שלומי אזולאי, מוחמד גאדיר (בהג'ת בשיר 21).

מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, שחר פיבן, שרן ייני (ז'איר אמאדור 46), אנריק סבוריט (אופיר דוידזאדה 66), רוסלן ברסקי, דן גלזר, דור מיכה (אבי ריקן 64), עומר אצילי, צ'יקו אפואדו, יונתן כהן.

 כובש השער הראשון. צ'יקו אופואדו (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי