איביץ': "נצטרך לעבוד קשה כדי לקחת שלוש נקודות בסכנין"

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | מאור אלקסלסי

אחרי ה-1:4 בעכו, במכבי תל אביב חושבים על המשחק הבא מול בני סכנין, ביום שני בדוחא במסגרת הליגה. מיכה סיפר שאולי הרוח סייעה לכדור להיכנס מזווית אפס, שמועה על עזיבה של דסה לצ'כיה או בולגריה הופרכה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עם רגל וחצי בחצי גמר גביע המדינה, לאחר ניצחון חוץ 1:4 על בני סכנין אתמול (רביעי) בעכו. משחק הגומלין בעוד כשלושה שבועות יהיה כנראה לפרוטוקול בלבד וגם המאמן ולאדן איביץ' ציין אתמול כי קבוצתו מכוונת לכול התארים. ביום שני ייפגשו סכנין ומכבי תל אביב פעם נוספת, הפעם במסגרת הליגה במשחק שייערך באצטדיון "דוחא" ללא קהל.

"אפשר להיות מרוצים מ-90 דקות בהן יצרנו מצבים רבים", הבהיר איביץ', "אני לא יודע מה בני סכנין תכננה למשחק הזה, אבל אצלנו כל משחק חשוב, בין אם זה ליגה או משחק בגביע. נצטרך לעבוד קשה מאוד כדי לקחת את הנקודות נגד בני סכנין במשחק הבא בליגה".

איביץ' אמנם טען כי הוא מרוצה, אבל רק במחצית הראשונה קבוצתו הפגינה יכולת טובה בהנהגתו של דור מיכה. במחצית השנייה היכולת הייתה ירודה ללא הנוכחות של מיכה, שהוחלף מיד לאחר הבקעת השער הרביעי. בצוות המקצועי הציבו את צ'יקו אופואדו בעמדת החלוץ המרכזי, אבל השחקן הבולט בשורות מכבי תל אביב היה כובש שניים מהשערים, יונתן כהן: "השגנו מקדמה טובה למשחק השני בגביע והפנים למשחק הליגה, שוב נגד בני סכנין. הם לא עשו חיים קלים ואנחנו מתכוננים כדי לנצח ולהשיג שלוש נקודות".


יונתן. "כל אימון הוא כמו האימון האחרון של כל שחקן" (מאור אלקסלסי)

על היכולת החלשה במחצית השנייה ועל הורדת הילוך אמר כהן: "כולנו נותנים הכול ומוכנים לכל משחק. גם כל אימון הוא כמו האימון האחרון של כל שחקן. ההרכב הוא על פי שיקולו של המאמן וההרכב שהוא בוחר. כולנו רעבים ועובדים קשה ולא מקלים ראש בשום משחק".

כהן גם התייחס לשער הנפלא של מיכה כשאמר: "זה היה גול מדהים, אצלו רגל שמאל וימין שלו שוות ואני מאושר בשבילו". דור מיכה עצמו סיפר כי הגול נכנס אולי בעזרת הרוח החזקה שנשבה במגרש.

מי ששב אתמול להרכב הקבוצה הוא אלי דסה, שאתמול בצהרים נפוצו שמועות בקרב אוהדי מכבי תל אביב על נוכחות מוקדמת שלו במשרדי מכבי תל אביב ואפשרות שיעבור לאחת הקבוצות בבולגריה או בצ'כיה, דבר ששללו בסביבת המועדון והוא אכן שב להרכב ושיחק כרגיל.


דסה. בקרב אוהדי מכבי ת"א הייתה שמועה על עזיבתו עוד השבוע (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי