בהפועל חדרה חוששים: "חייבים לתת גול מהיר מול כפר קאסם"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

בקבוצה של ניסו אביטן מקווים לעצור את רצף ההפסדים ולעלות לחצי הגמר, כאשר המאמן עצמו וזלקה יגיעו לבית הדין לפני המשחק. גרצ'קין לא ישותף

(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה את הכנותיה לקראת משחק הגומלין ברבע גמר גביע המדינה מול מועדון ספורט כפר קאסם מחר, אבל עוד קודם לכן במועדון חוששים מהגעתם של המאמן ניסו אביטן והקפטן מנשה זלקה לבית הדין בעקבות הדרישה של תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף להעמיד את השניים לדין לאחר המשחק מול הפועל באר שבע. כזכור, הורחק אביטן במשחק לאחר שיצא מהאזור הטכני ואילו זלקה העיר לשופט לאחר שריקת הסיום וזאת כאשר כלל לא שותף במשחק.


בחדרה שמחו לגלות שאדלר לא ציין בדו"ח כי זלקה הורחק בכרטיס אדום ומקווים כי יזכו לעונש מופחת. מבחינתו של אביטן מדובר בהעמדה שנייה לדין ולמאמן יש עונש תנאי של 2 משחקים. "אנחנו מקווים שהדיין בבית הדין לא יחמיר איתנו ועם ניסו כי מדובר ביציאה מהאזור הטכני ולא מעבר לזה" אמרו בחדרה.


מבחינה מקצועית יש חשש גדול מהמשחק מול כפר קאסם במיוחד לאור התקופה האחרונה והעובדה שהקבוצה סופגת שערים בכל משחק. אביטן מתכוון לעלות עם ההרכב החזק ביותר שיכלול את המגן דיא לבאבידי שספג צהוב תשיעי ביום ראשון ולא ישחק בליגה מול הפועל רעננה. המגן מקסים גרצ'קין אומנם חזר מפציעה ועשוי לחזור לסגל ואילו הבלם דויד מתיאוס חזר לאימונים מלאים אך לא צפוי לשחק בגביע.


לקראת המשחק אמר אביטן: "אנחנו מבינים את גודל המעמד, לא מקלים ראש ביריבה ומתכוננים למשחק קשה. חשוב לנו מאוד לעשות היסטוריה ואנו קוראים לקהל שלנו להגיע לעודד ולתמוך ברגע החשוב הזה במטרה להוביל את חדרה למעמד חצי הגמר".


הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, דיא לבאבידי, ירין פרץ, ויסאם רבאח, מקסים גרצ'קין, עדן קארצב, ג'ורג' פוציבה, ויטלי גנון, דובב גבאי, איילון אלמוג, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי