בני יהודה העפילה לחצי הגמר לאחר 1:1 עם הפועל עפולה

עמית זנטי חוגג
עמית זנטי חוגג | עדי אבישי

הזהובים לא הבריקו מול הקבוצה מהלאומית אבל השלימו את המשימה והם בשלב הבא בגביע. יוריצה העלה את האורחים ליתרון מפתיע (31), סילבסטר השווה את התוצאה (55). אנטבי יתרכז כעת בקרבות העלייה לליגת העל

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

בני יהודה היא הראשונה שהבטיחה את מקומה בחצי גמר גביע המדינה אחרי שנפרדה הערב (שלישי) בתיקו 1:1 מול הפועל עפולה במשחק הגומלין ברבע הגמר באצטדיון המושבה. כזכור במשחק הראשון אותו אירחה הקבוצה מהלאומית, הזהובים ניצחו 0:2, וההתמודדות הוכרעה עם 1:3 כתום בסיכום הכללי.


הפועל עפולה פתחה נהדר את המשחק ולאחר לחץ שהפעילה על שערו של אמיליוס זובאס, הצליחה לעלות ליתרון בדקה ה-31 אחרי שגרגץ יוריצה עלה לכדור קרן ונגח בעוצמה פנימה. בדקה ה-55 התקפה מצוינת של בני יהודה הביאה את השוויון. עמית זנטי בעט את הכדור בתוך הרחבה על יאקוב סילבסטר והכדור נכנס לשער.


למרות משחק דיי חלש מבחינתם, הכתומים ממשיכים בעונה האדירה שלהם כשהם רוצים לשחזר את הזכייה בגביע מ-2017. בצד השני, הפועל עפולה יכולה לצאת מעודדת אחרי שבשלבים רבים של המשחק הייתה הקבוצה הטובה על המגרש. הקבוצה של יגאל אנטבי תחזור להתרכז במאמצים בצמרת הליגה הלאומית, כעת עפולה במקום השלישי בטבלה כשהיא רחוקה רק שלוש נקודות מהמקום השני ממנו עולים לליגת העל. 




שחקני בני יהודה חוגגים עלייה לחצי גמר הגביע (עדי אבישי)


הרכבים 
בני יהודה: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, עמית ביטון, תאמבי סגס, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי (עמית זנטי 46), דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה (אבישי כהן 82), יאקוב סילבסטר (דור ג'אן 89).


הפועל עפולה: רון שושן, ערן אזרד (נועם גמון 75), שי בן-דוד, נתנאל גולדמן, גיזי דורבור, גרגץ יוריצה, עידן דוד (דני גרופר 66), דור כוכב, שמאור צעדון, גל קתבי (תומר סויסה 76), אדריאן רוצ'ט.



יוסי אבוקסיס (עדי אבישי)



יגאל אנטבי (עדי אבישי)



איציק עזוז וגרגץ יוריצה (עדי אבישי)


מהלך המשחק
דקה מהפתיחה המשחק נעצר לאחר שהשחקנים התלוננו על כך שהכדור לא מספיק מנופח. לאחר 23 דקות של גישושים עפולה הגיעה למצב המסוכן הראשון במשחק. גל קתבי בעט מתוך הרחבה אבל יציאה גדולה של אמיליוס זובאס מנעה שער ודאי. בדקה ה-31 הקבוצה מהלאומית עלתה ליתרון 0:1, כדור קרן של עפולה הגיע לראשו של גרגץ יורציה שנגח בעוצמה לרשת של הכתומים. 

 

שחקני עפולה חוגגים את שער היתרון של גרגץ יוריצה (עדי אבישי) 

 

בדקה ה-39 מאוויס צ'יבוטה ניפק בעיטה חלשה היישר לידיו של השוער רון שושן. שתי דקות לאחר מכן עפולה כמעט עלתה ליתרון כפול. ערן אזרד הכניס כדור מצוין לדור כוכב שבעט מתוך הרחבה למרכז השער וזובאס קלט. 

                     


שי בן דוד (עדי אבישי) 



שמאור צעדון ושי קונסטנטין (עדי אבישי)


10 דקות בתוך המחצית השנייה בני יהודה הצליחה להשיג את השוויון לאחר התקפה יפה. כדור רוחב מצד שמאל של מאוויס צ'יבוטה, הגיע לעמית זנטי שבעט את הכדור על יאקוב סילבסטר וממנו נכנס לשער.



שחקני בני יהודה חוגגים את השוויון (עדי אבישי)






 







 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי