מכבי ת"א נקנסה ב-1500 שקלים בשל זריקת ארטיק לאצטדיון

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | דני מרון

בית הדין החליט לתת לקבוצה את העונש המינימלי לאור מאמציה והצלחתה בתיאור ותפיסת האוהד. איביץ' אמר לאחר ה-0:0 נגד סכנין: "אפשר לזכות בטרבל". ייני הוסיף: "יש לנו שחקנים מהטופ בישראל שלא משחקים"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עמדה הערב (רביעי) בבית הדין בעקבות זריקת ארטיק של אוהד הקבוצה. הדיין החליט לתת למוליכה קנס מינימלי של 1,500 שקלים מכיוון שהקבוצה הצליחה לאתר ולתפוס את אותו אוהד ובנוסף לכך הוציאה הודעה מצולמת של של האוהד שהביא חרטה למעשה. "כפי שאמרתי בעבר הרי שהנאשמת כמו גם מכבי חיפה מובילות את המאבק בתופעות מעין אלו ורואות באירוע כגון זריקת אותו חפץ בודד באותה ראייה כאירוע אלים גדול יותר ולא חוסכת במאמצים מיגור התופעות הנ"ל", כך נאמר בבית הדין".

מבחינה מקצועית מכבי תל אביב השלימה את משימה להעפיל לחצי גמר גביע המדינה, אחרי שאתמול נפרדה ב-0:0 בגומלין מול בני סכנין, אליו הגיעו השתיים אחרי 1:4 מוחץ לצהובים לפני שלושה שבועות בעכו.

מכבי תל אביב למעשה רחוקה שני משחקים מזכייה בטרבל, לאור העובדה שמאבק האליפות הוכרע – גם אם לא רשמית – ובגביע הטוטו היא כבר זכתה. המאמן הסרבי ולדימיר איביץ' נשאל בסיום אם ביום חתימתו בקריית שלום פנטז על תסריט שכזה: "כשהגעתי למכבי תל אביב בהחלט חשבתי שהמאבק על כל התארים אפשרי. לא תמיד אפשרי לנצח, אבל גם היה חשוב לא להפסיד. העיקר שאנחנו בחצי הגמר".


"דראפיץ' אדם חכם". איביץ' מחמיא לקולגה מנתניה ולחלוץ (דני מרון)

שמו של חלוץ מכבי נתניה באטוש באצ'יראי מוזכר כמי שאיביץ' רצה בתחילת העונה, אבל מכבי נתניה הקדימה את רכישתו. השבוע סיפר מאמן נתניה סלובודאן דראפיץ' כי קבוצתו הקדימה בזמן קצר את מכבי תל אביב במאבק על באצ'יראי ועל כך אמר איביץ': "להגיד אם זה נכון שרציתי אותו? רק אומר שדראפיץ' אדם חכם".

התוצאה מהמשחק הראשון, 1:4 קליל, גרמה לכך שמכבי תל אביב עלתה בהרכב משני למדי, שכלל בעיקר כאלה שאינם מרבים לשחק או להיות בהרכב הראשון, כך שכל שחקני ההרכב בדרך כלל, אולי למעט שרן ייני שפתח אתמול ועשוי לשחק גם בשבת באשדוד (18:20, ישיר בספורט4), זכו למנוחה. יונתן כהן שהורחק אתמול בכרטיס אדום ייעדר מהמשחק הקרוב באצטדיון הי"א.

ייני, הקפטן שפתח אתמול אחרי שנעדר משני משחקי הליגה האחרונים עקב מחלה, נשאל בסיום אם אתמול עלתה לכר הדשא מכבי תל אביב ב', אבל לא אהב את השאלה והשיב: "יש הרבה מטרות כל עונה והשחקנים שאתם קוראים להם מכבי ת"א ב' עשו שערים שהעלו אותנו לחצי גמר הגביע. יש שחקנים שלא משחקים והם בטופ של הכדורגל בישראל, כולם רוצים לקחת צ'אנסים ועובדים קשה כדי להצליח".


ייני. "אין מכבי תל אביב ב'" (דני מרון)

אתמול לא היה השוער פרדראג ראיקוביץ' בסגל ואת מקומו מילא דניאל טננבאום ועל הספסל ישב הכישרון מהנוער דניאל פרץ. במכבי תל אביב מתכוננים ליום שאחרי מכירתו של ראיקוביץ' לאירופה והכוונה היא לצרף שוער זר וחלוץ זר חדשים לקראת מוקדמות ליגת האלופות. גם שמו של שוער מ.ס. אשדוד יואב ג'ראפי עלה כמועמד לעמדת השוער השני לצדו של דניאל טננבאום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי