צ'יבוטה ביקש לעזוב מיידית, אברמוב סירב: "כדאי שיתעורר"

מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה | דני מרון

חלון ההעברות בבולגריה נסגר ב-28.2 והקבוצה אליה יצטרף חלוץ בני יהודה מוכנה לשלם עבורו סכום נוסף כדי שיצטרף עוד העונה, הכתומים זועמים על התנהלותו ויכולתו: "ככה הוא ימצא את עצמו על הספסל ואפילו ביציע"

(גודל טקסט)

בני יהודה השלימה אתמול (שלישי) את העבודה והעפילה לחצי גמר גביע המדינה, אחרי שסיימה בתיקו ביתי 1:1 נגד הפועל עפולה מהלאומית והשיגה 1:3 בסיכום שני המשחקים. אחרי מחצית ראשונה לא טובה ופיגור של שער, התעשתו השחקנים של יוסי אבוקסיס, השוו בחצי השני והרבה בזכות השוער אמיליוס זובאס, הצליחו לעבור בשלום את המשוכה מהליגה השנייה.

"אנחנו עומדים בכל המטרות שלנו, גם בליגה וגם בגביע", אמר גורם בקבוצה בסיום המשחק. "חצי גמר זה מעמד מכובד מאוד ואנחנו רוצים ללכת עד הסוף. לא מסתפקים רק בזה ועכשיו מתחיל המאני טיים של העונה ויש לנו הרבה על מה לשחק", הוסיף.

מה שהעיב על שמחת הניצחון וההעפלה לחצי הגמר, היא יכולתו החלשה של החלוץ מאוויס צ'יבוטה, שביקש לעזוב באופן מיידי ללודוגורץ הבולגרית, בה חתם לפני שבוע, לארבע השנים הבאות, בהסכם שיכנס לתוקף החל מהעונה הבאה. חלון ההעברות בבולגריה מסתיים מחר וראשי האלופה הבולגרית, הציעו סכום נוסף של 250 אלף יורו לבני יהודה, כדי לשחרר את צ'יבוטה באופן מיידי, אך הבעלים ברק אברמוב סירב. "כדאי למאוויס להתעורר ומהר, או שהוא ימצא את עצמו על הספסל ואפילו ביציע", אמר גורם בכיר במועדון. "היינו הוגנים כלפיו ונתנו לו לטוס לבולגריה ולחתום כדי שלא יפספס חוזה לעונה הבאה, עכשיו תורו להמשיך ביכולת הטובה שהוא הציג עד לפני כמה שבועות", הוסיף הגורם.


צ'יבוטה. הציג יכולת חלשה (אודי ציטיאט)

למשחק הליגה הקרוב נגד קרית שמונה, ישוב הבלם דן מורי להרכב, כאשר עדין לא ברור אם דניאל פלשר יהיה כשיר. הבלם קרלוס קוויאר עדין לא החלים לגמרי מהקרע בשריר הירך האחורי וצפוי לקבל מנוחה נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי