מכבי ת"א נגד בני יהודה בחצי הגמר, מכבי נתניה מול חדרה

עומר אצילי, קרלוס קוויאר
עומר אצילי, קרלוס קוויאר | אריאל שלום

מוליכת הטבלה הבלתי מנוצחת תתמודד מול הכתומים של אבוקסיס בשלב ארבע האחרונות, היהלומים של דראפיץ' וברדה יפגשו את הנציגה היחידה שמעולם לא זכתה. המשחקים באפריל, טרם הוחלט אם לקיים הצגה כפולה

(גודל טקסט)

הגרלת משחקי חצי גמר גביע המדינה בכדורגל התקיימה לפני זמן קצר במשרדי ההתאחדות לכדורגל ברמת גן ושם נקבע כי מכבי תל אביב תתמודד מול בני יהודה ובמשחק השני תפגוש מכבי נתניה את הפועל חדרה, הנציגה היחידה שטרם זכתה במפעל.

בהתאחדות לכדורגל טרם קיבלו החלטה אם חצאי הגמר, שאמורים להתקיים ב-3/4 באפריל באצטדיון טדי בירושלים, יפוצלו לשני ימים שונים או שיקוימו במתכונת של הצגה כפולה בערב אחד, כפי שבחרו לעשות אשתקד, אז המשחקים נערכו באצטדיון סמי עופר בחיפה – שהשנה יארח את הגמר ב-15.5.2019.

כידוע, מכבי תל אביב בלתי מנוצחת העונה בזירה המקומית: היא זכתה בגביע הטוטו ובליגת העל היא ללא הפסד אחרי 25 מחזורים. היא תפגוש בתחילת החודש הבא את בני יהודה, שהידרדרה בשבועות האחרונים, אבל עדיין הייתה בצמרת הגבוהה לכל אורך החודשים האחרונים. השתיים ייפגשו במחזור הקרוב בליגה אחרי שבסיבוב הראשון הן נפרדו ב-1:3 לזכות הצהובים.

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס התייחס להגרלה הקשה נגד מכבי תל אביב ואמר: "נכון שזאת הגרלה קשה, אבל בשביל לזכות בגביע צריך לעבור גם משחקים קשים".


"בשביל לזכות בגביע צריך לנצח גם משחקים קשים". יוסי אבוקסיס (דני מרון)

במשחק השני כאמור תפגוש מכבי נתניה את הפועל חדרה. היהלומים של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה התבססו לאחרונה במקום השני, בייחוד לאור מומנטום אדיר בו נמצא פאטוס בצ'יראי המונטנגרי, אבל אם יש קבוצה שיכולה להדהים העונה היא ללא ספק הפועל חדרה, שתרצה לזכות לראשונה בתולדותיה. גם הן ייפגשו במחזור הקרוב בליגה ובסיבוב הראשון גברה נתניה 0:1 על חדרה משער של בצ'יראי.

בהגרלת חצי גמר גביע המדינה לנשים שנערכה קודם לכן, מ.ס קריית גת תפגוש את מכבי כישרונות חדרה ובמשחק השני אס"א תל אביב תפגוש את מועדון כדורגל רמת השרון.


בצ'יראי. כבש גם מול חדרה כשפגש אותה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי