זוארץ סייע, חצי הגמר בין נתניה לחדרה ייערך באצטדיון בנתניה

אצטדיון נתניה
אצטדיון נתניה | אריאל שלום

לאחר שהצדדים דנו בסידורי הישיבה בטדי ונקבע מועד למשחק, נציגי הקבוצות וההתאחדות התפשרו כדי שהמפגש ייערך במגרשן הביתי של השתיים: "גם המוזמנים לא היו מגיעים לירושלים באמצע השבוע בשעה 21:00"

(גודל טקסט)

דווקא לאחר שהיה נראה שחצי הגמר בין מכבי נתניה להפועל חדרה יתקיים באיצטדיון טדי, נרשמה תפנית גדולה ובסופה נקבע רשמית על ידי ההתאחדות כי המשחק ייערך באצטדיון בנתניה – מגרשן הביתי של שתי הקבוצות. רק ביום ראשון, נפגשו נציגי הקבוצות בהתאחדות לכדורגל וקבעו את חלוקת היציעים למשחק בטדי (אוהדי נתניה יועדו לשבת ביציעים הצפוני והמזרחי), אך אמש נעשתה פנייה נוספת בתיווכו של יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ למציאת פתרון להעברת המשחק בחזרה לנתניה.

למעשה, כל צד ייאלץ לבצע ויתור מסוים: נתניה, שהייתה זכאית להקצאה גדולה יותר מעבר לכמות הראשונית שקיבלה לטדי, תסתפק בכמות מוגבלת של כרטיסים, בעוד חדרה תיאלץ להשלים עם רוב נתנייתי ביציעים ואילו ההתאחדות צפויה להפחית מכמות ההזמנות שלרשותה (כ-2000-2500 כרטיסים). "כולם הבינו שלטדי בשעה 21:00, עם כל הכבוד לנתניה חדרה, לא יבואו גם המוזמנים", אמרו בנתניה וגם הודו שהם הופתעו מכך שההתאחדות אישרה רשמית את העתקת המשחק לאצטדיון בעיר, על אף שרק מחר הדברים אמורים להיסגר סופית.

גם בחדרה הודו שיתקשו להביא כמות גדולה יותר מאוהדי נתניה, בטח אם המשחק היה נערך בטדי, וכך התאפשרה הסכמתם למהלך. מחר בשעות הבוקר צפויה פגישה באיצטדיון עצמו בין נציגי הקבוצות כדי לקבוע את סידורי הישיבה. "אנחנו מעדיפים שיגיעו 3000 אוהדי חדרה במקום אלף כפי שהיו מגיעים לטדי", אמרו בחדרה לספורט1, "אין לנו ספק שהחוויה בנתניה תהיה טובה וגדולה יותר מאשר בירושלים".


חצי הגמר ייערך במגרשן הביתי. נתניה נגד חדרה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי