צפו: אוהדי בני יהודה הבעירו את האימון לקראת חצי גמר הגביע

אוהדי בני יהודה
אוהדי בני יהודה | צילום: דני מרון

הכתומים בדריכות שיא לקראת מכבי ת"א, אך במועדון מביעים אכזבה מכמות הכרטיסים שנמכרה. עזוז לא כשיר, עמית ביטון יפתח במקומו. קונסטנטין יחזור להרכב. חשיפת ספורט1: זובאס הוא היחיד לו מענק זכייה בחוזה

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)
התרגשות גדולה לצד דריכות רבה בבני יהודה, יממה לפני חצי גמר הגביע נגד האלופה מכבי תל אביב שיערך מחר (רביעי, 20:45) באצטדיון טדי. הזהובים, שזכו בגביע לפני שנתיים, ינסו לשחזר העונה את אותו הישג לצד המאבקים הצמודים על מקום באירופה דרך הליגה.


"אנחנו לא נבוא לשמש תפאורה למכבי", אמר גורם במועדון, לקראת המשחק. "יש כאן קבוצה טובה ושחקנים שמאמינים בעצמם מאוד. יש לכולם הרגשה טובה, שאפשר לעשות את זה, גם נגד מכבי שמגיעה כפייבוריטית ברורה למשחק", הוסיף הגורם.


כ-40 אוהדים הגיעו הערב לאימון המסכם, הדליקו אבוקות ונפצים ושרו שירי עידוד לשחקנים. מזה שלושה שבועות מכינים האוהדים תפאורה וציוד עידוד למשחק מחר והערב הם הבטיחו לתת גב חזק לשחקנים מהיציע.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

צריכים אתכם גם מחר!

A post shared by בני יהודה תל אביב (@bnei_yehuda_tlv_official) on



במועדון אגב הביעו הערב אכזבה גדולה מקצב מכירת הכרטיסים, לאחר שעד כה נמכרו בסך הכל 2,100 כרטיסים לאוהדים הזהובים, שישבו ביציע הצפוני והמערבי בטדי. בקבוצה מקווים שמחר, יום המשחק, יגיעו עוד אוהדים רבים למשחק כדי שגם ביציע תהיה תפאורה ראויה למעמד.


על פי האימון המסכם שנערך הערב, נראה שהקפטן איציק עזוז, שסובל ממתיחה באחת מרצועות ברכו, לא יהיה כשיר למשחק ומי שיחליף אותו בשלישייה האחורית הוא עמית ביטון, שיפתח לצידם של קרלוס קוויאר ודן מורי. המגן שי קונסטנטין, שהחלים מפציעה, ישוב להרכב ויפתח באגף ימין. בחלק הקדמי לא צפויים שינויים, כאשר דולב חזיזה יפתח לצידם של מאוויס צ'יבוטה ויאקוב סילבסטר.


כנראה ששחקני הקבוצה לא ממש האמינו בעצמם לפני העונה, כי מבדיקה של ספורט1 מתברר שלאף שחקן, למעט השוער אמיליוס זובאס, אין מענק של גביע או אירופה בחוזה. יחד עם זאת, במידה והקבוצה תזכה בסופו של דבר בגביע, או תעפיל לאירופה דרך הליגה, יקבלו השחקנים מענק מיוחד מהבעלים ברק אברמוב, בדיוק כפי שקרה אחרי הזכייה לפני שלוש עונות.



זובאס. היחיד שישנם מענקי זכייה בחוזהו (עדי אבישי)


הרכב משוער: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, עמית ביטון, קרלוס קוויאר, דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה, יאקוב סילבסטר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי