דראפיץ': "לאט לאט. אם לא לקחת את הגביע, לא עשית כלום"

דראפיץ' חוגג העפלה לגמר
דראפיץ' חוגג העפלה לגמר | דני מרון

מאמן מכבי נתניה לא התרגש מההעפלה לגמר גביע המדינה לאחר ה-0:1 על הפועל חדרה: "אף אחד לא זוכר מי היתה המפסידה בגמר. אבל אני מרוצה מהשחקנים שלי, שלוש השנים האחרונות הן חלום". אביטן: "עשינו עונה גדולה"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה עלתה הערב (שלישי) לגמר גביע המדינה לאחר 0:1 על הפועל חדרה, והחגיגות בעיר היהלומים נפתחו. העונה ממשיכה להסתמן כהצלחה עבור סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, שרצים חזק בפלייאוף העליון ומתמודדים על כרטיס לאירופה בשתי החזיתות.

דראפיץ' לא התרגש בסיום: "עלינו לגמר, לאט לאט. כל עוד לא לקחת את הגביע, לא עשית שום דבר. אם הפסדת בגמר לא עשית שום דבר. אף פעם לא זוכרים מי הפסיד בגמר גביע המדינה. עשינו ניצחון יפה, היינו דומיננטים בכל המשחק".

ההחמצות: "במשחקים שאתה לא כובש בהם פנדל ולא כובש בכל מדי הזדמנויות כמו שהיו לנו, היינו יכולים להיענש. אבל שיחקנו כדורגל חיובי כמו שאנחנו משחקים כל העונה. נאבקים על אירופה, אנחנו בגמר גביע המדינה, אני מאוד מרוצה".

החגיגות של נתניה.
החגיגות של נתניה. "עלינו לגמר, לאט לאט" (דני מרון)

"אנחנו עושים שלוש שנים חלומיות במכבי נתניה, מליגה לאומית לפלייאוף עליון בעונה שעברה ועכשיו גם גמר גביע והתמודדות על מקום שני. כל הכבוד לארגון ולשחקנים. זה חלום".

"אבל שוב, עדיין לא עשינו שום דבר", הוסיף דראפיץ', "אנחנו לא באירופה, לא לקחנו גביע, צריך לעבוד קשה ולהיות צנועים. ביום ראשון יש משחק נגד מכבי תל אביב ואנחנו באים במוטיבציה מאוד גדולה לבוא כמו לכל משחק ולנצח. יש משהו חדש במכבי נתניה, אנחנו יכולים למלא את סמי עופר".

כובש השער גבי קניקובסקי היה נרגש בסיום: "רצינו את זה מתחילת השנה, אני שמח שהצלחנו לעשות את זה. לקח לי זמן להתקאלם בקבוצה, המאמנים עזרו לי. זה לא רק אני, זה כל הקבוצה עשתה את זה היום".

קניקובסקי חוגג.
קניקובסקי חוגג. "בסופו של דבר התהליך עובד" (דני מרון)

הציפיות ממנו בתחילת העונה: "אמרו לי להחליף כמה שחקנים ולא ידעתי איך לקבל את זה, בונים פה משהו מדהים ואני שמח להיות חלק מזה".

עשוי לשחק בגמר נגד מכבי תל אביב בה גדל: "מי שתהיה היריבה, לא משנה נגד מי נהיה, ניתן את הכל. לא משנה אם זה נגד קבוצה שגדלתי בה או לא".

תחילת העונה הקשה: "מספידים פה מהר מדי, שחקנים, מאמנים, קבוצות. אבל יש דרך ויש תהליך ובסופו של דבר הכל עובד והקארמה באה".

מאמן הקבוצה המפסידה ניסו אביטן הביע את אכזבתו בסיום: "כל הכבוד למכבי נתניה על ההעפלה, הם מועדון גדול והם נתנו הצגה. מבחינתי אני מאוכזב, לא היינו טובים, רצינו מאוד, התרגשנו מאוד, לקחנו לנו הרבה זמן להיכנס למשחק. שלחתי את כל הכלים ההתקפיים למשחק וזה לא הספיק. זה הכדורגל, מישהו צריך להפסיד וחבל שזה אנחנו. עשינו עונה גדולה".

ניסו אביטן.
ניסו אביטן. "החילוף לא היתה הודאה בטעות" (דני מרון)

החלום נגמר: "הפועל חדרה חיה ונושמת את החלום, יש לנו עוד שמונה משחקים בפלייאוף העליון ורוצים להמשיך לשחק ולהינות. רצינו לעשות הישג היסטורי עוד יותר גדול ממה שעשינו עד עכשיו, אבל זה לא קרה".

החילוף הכפול בשלב מוקדם של המשחק: "זה לא היה הודאה בטעות, אבל דברים לא עבדו ולפעמים צריך לקבל החלטות. עשיתי את החילוף שלדעתי היה יוכל לעורר את המשחק והוא עורר אותו. זה היה ניסיון לחזור למשחק בכל מחיר".

על מה נותר להילחם: "חדרה תילחם על היוקרה, אף אחד לא יכול לקחת מאיתנו את ההישג הזה. יש לנו משחק בעוד שלושה ימים נגד מכבי חיפה ואף אחד לא מדבר עליו כי זה נראה טבעי. מזכיר לכולם לקחת נשימה ולהסתכל על מה עברנו. מבקש מהצוות לעשות כמה שיותר כדי להמשיך מה שעשינו".

באצ'יראיי.
באצ'יראיי. "היינו יכולים להיענש על ההחמצות" (דני מרון)

"גאה במועדון, גאה בשחקנים שלי, נכונו לו עוד ימים יפים". סיים אביטן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי