נתניה בטירוף לקראת גמר הגביע. גיא מלמד כשיר ויפתח

שחקני מכבי נתניה
שחקני מכבי נתניה | דני מרון

"מספיק להגיע לכאן כדי להבין מה הולך פה", אמרו שחקנים במועדון. דגלים נתלו בכיכר המרכזית שם תיערך הקרנה חגיגית. החלוץ ערך אימון מלא ויפתח בהרכב כמו גם קניקובסקי. כחלון המורחק: "מבטיח שנגיע לכאן שוב"

(גודל טקסט)
מכבי נתניה ערכה הערב את האימון המסכם לקראת גמר גביע המדינה נגד בני יהודה בסמי עופר. בסיום האימון נסעו השחקנים למלון גארדן בחיפה שם גם תיערך האסיפה לקראת המשחק.


גיא מלמד, שכפי שפרסמנו ערך בדיקת MRI שאישרה כי פגיעתו במפשעה אינה חמורה ערך אימון מלא לראשונה השבוע ויפתח בהרכב לצידו של פאטוס בצ'יראי. החלוץ הבהיר כבר אתמול לחבריו באימון כי הוא אינו מוכן לוותר על המשחק בשום אופן, במיוחד כאשר מאמן נבחרת ליטא יגיע לארץ במטרה לצפות בו. גבי קניקובסקי כשיר גם הוא ויחזור להרכב, כשלצידו בקישור הועדף יחמיר היקה על חשבונו של סתיו פיניש.לצידם ישחקו בקישור ניקו אולסק ועלי מוחמד.


מי שלא ישחק בגמר הוא המגן הימני ויקי כחלון, שהורחק במשחק נגד מכבי ת"א והעלה הבוקר פוסט בנושא: "כל מה שהקדוש ברוך הוא עושה לטובה. תודה רבה לכולם על כל האהבה ועל כל ההודעות המחזקות! אוהב אתכם. מבטיח שנגיע לעוד מעמדים כאלה. ועכשיו להתרכז בגביע!" בנתניה יזכו לסיוע גם מכיוונו של הרב עמי פייקובסקי, רב הקבוצה, שישהה עם השחקנים בחיפה וגם צפוי להיות באיזור הספסל.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

" כָּל דְּעָבִיד רַחְמָנָא לְטַב עָבִיד " כל מה שהקדוש ברוך הוא עושה לטובה עושה .. תודה רבה לכולם על כל האהבה ועל כל ההודעות המחזקות ! אוהב אותכם מבטיח שנגיע לעוד מעמדים כאלה … ועכשיו להתרכז בלהביא גביע #יאאלהנתניה

A post shared by 2️⃣ VIKI KAHLON 2️⃣ (@viki_kahlon) on



בינתיים, כל העיר כבר מתמרקת לקראת האירוע המיוחד. בנוסף לצפייה המשותפת שארגנה ראשת העיר מרים פיירברג איכר, שתיערך בכיכר העצמאות, כבר הבוקר נתלו דגלים של הקבוצה באיזור."יש טירוף בעיר. אנחנו לא יכולים לחכות למשחק. מספיק לבוא לנתניה בימים האחרונים כדי להבין מה הולך פה. אנחנו רוצים כבר שיתחיל המשחק", אמרו שחקנים במועדון.



דגלים בכיכר. כל העיר ערוכה (צילום: תומר חבז)
דגלים בכיכר. כל העיר ערוכה


הרכב משוער
:  דני עמוס, מוחמד זבידאת, טים הויבך, ברנקו ורגוץ', ג'ונתן בורנשטיין, עלי מוחמד, ניקו אולסק, יחמיר היקה, גבי קניקובסקי, גיא מלמד ופאטוס בצ'יראיי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי