בני סכנין ניצחה 0:2 את מכבי אשדוד ועלתה לסיבוב ח' בגביע

סכנין חוגגת
סכנין חוגגת | עומרי שטיין

הקבוצה של סולימאן אזברגה לא התקשתה נגד היריבה מליגה א' ושערים של ראדי (39) ומוגרבי (79 בפנדל) נתנו לה את הכרטיס לשלב הבא, שם מחכה לה הפועל רמת השרון

(גודל טקסט)

אחרי שנערכה הגרלת סיבוב ח' בגביע המדינה ונקבעו המפגשים בדרך לשמינית הגמר, נותר משחק אחד אחרון בסיבוב ז'. בני סכנין היא הקבוצה האחרונה שהבטיחה את מקומה בין 32 האחרונות, כשניצחה הערב (חמישי) 0:1 את מכבי אשדוד, והיא תפגוש את הפועל רמת השרון.

בני סכנין מתקשה לחזור לעצמה בליגה הלאומית, אך היא קיבלה הפעם יריבה מתחתית ליגה א' דרום ועלתה למשחק בידיעה שהפסד הפעם יהיה כישלון אמיתי ועלול לגרור זעזוע קשה במועדון. המשחק עצמו היה שקול וללא אירועים מיוחדים, מלבד הצלה של קנדיל חצי שעה מתחילת המשחק, ובדקה ה-39 עלתה הקבוצה מהמגזר ליתרון עם בעיטה נהדרת של מהראן ראדי.

אלי אלבז קיבל הזדמנות לסגור את הסיפור בדקה ה-70, כשמצא את עצמו לבדו באחד על אחד מול גל אנגלשטיין בסיום מתפרצת נהדרת, אבל בעט חלש לידיים של השוער. תשע דקות לאחר מכן סכנין השיגה את השער השני עם פנדל, אותו ביצע פיראס מוגרבי בפאננקה נהדרת. זה הרגיע את סולימאן אזברגה על הקווים, ונתן לסכנין את הכרטיס לשלב הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי