סכנין תגיע בהרכב חסר נגד רמה"ש. מוגרבי: "צריכים את הקהל"

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | מאור אלקסלסי

הקבוצה מהמגזר רוצה להשלים נקמה ספורטיבית על חבורתו של הוכנבוים, שניצחה אותה לפני שני מחזורים, ולעלות לשמינית גמר הגביע. גנטוס וג'אבר לא ייכללו בסגל, שחקן הכנף: "פתחנו לא טוב, אבל הליגה עוד ארוכה"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין עוברת עונה לא פשוטה בכלל. הקבוצה מהמגזר סומנו כעולה בטוחה לליגת העל, אך לאחר סיבוב הוא מדורגת במקום השמיני ורחוקה 12 נקודות מהמקום שמוביל לליגת העל. בכל זאת, במועדון מעוניינים ללכת כמה שיותר רחוק בליגה, ואחרי שעברה את מכבי עירוני אשדוד היא תארח מחר (חמישי, 19:50) את עירוני רמת השרון.

סכנין אמנם תגיע למשחק לאחר ניצחון 0:1 ביתי על הפועל אשקלון, אבל מחזור קודם לכן הפסידה לרמת השרון וכעת היא רוצה נקמה ספורטיבית במסגרת גביע המדינה. חלוץ הקבוצה פיראס מוגרבי לקראת המשחק: "רמת השרון ניצחו אותנו בליגה ואנחנו רוצים להחזיר את הכבוד שלנו ולהתקדם שלב בגביע המדינה".

שחקן ההתקפה התייחס גם למחאת הקהל שהחליט שלא להגיע למשחק הליגה האחרון ואמר : "אני חושב שזה לא נכון ואנחנו צריכים את הקהל איתנו. נכון שפתחנו לא טוב את העונה אבל הליגה עוד ארוכה".


פיראס מוגרבי. "אנחנו רוצים להחזיר את הכבוד" (ערן לוף)

מבחינה מקצועית סכנין תגיע למשחק בהרכב חסר ללא מרון גנטוס וללא הקשר עטאא ג'אבר שפצועים. האחרון אמנם חזר לאחרונה לאימונים, אך עדיין לא בכושר מלא ובקבוצה לא רוצים לסכנו, במיוחד שמחזור הבא יארחו את הפועל אום אל פאחם ב'קרב על המגזר'. מוגרבי שפתח במשחק האחרון על הספסל, בתמונת ההרכב.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, קריסילירת נג'ומה, סארי פלאח, עלי אבו ריא, אייהב גנאיים, חסן חילו, מהראן ראדי, מוחמד אבו סייד (פיראס מוגרבי), מוטי מלכה ואלי אלבז.


לא ייכלל בסגל. עטאא ג'אבר (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי