דריכות בקריית שמונה: "רוצים לנצח עבור קובי רפואה"

קובי רפואה
קובי רפואה | אריאל שלום

בקבוצה הצפונית מודעים לכך שמכבי פתח תקווה עוד לא שכחה למאמן את ירידת הליגה אשתקד ומתכוננים בהתאם. גד עמוס יקבל הזדמנות בשער, איסמעיל ריאן עשוי לשוב להרכב

(גודל טקסט)

מערכת היחסים בין קובי רפואה למכבי פתח תקווה ידעה עליות ומורדות, אך כעת היא בנקודת שפל. המלאבסים, בראשות אבי לוזון, כועסים על המאמן שהוריד את הקבוצה לליגה הלאומית בסיום העונה שעברה, ואילו רפואה כועס על כך שבפתח תקווה שכחו כנראה את ההישג הגדול שלהם בשנים האחרונות – ההגעה למקום הרביעי, שהמאמן היה אחראי לה.

שני הצדדים ייפגשו מחר בסיבוב ח' של גביע המדינה, כשרפואה יעמוד על הקווים כמאמן הפועל קריית שמונה. מעבר לפיקנטריה, במועדון הצפוני מדברים על ההגרלה הקשה שהתקבלה כבר בשלב מוקדם של המפעל. חלק בחברי הקבוצה דיברו על הרצון לעלות שלב בשביל המאמן: "אנחנו רוצים לנצח עבור קובי ומרגישים את הטירוף בימים האחרונים. הוא התחבר אלינו במהרה", אמר הבוקר שחקן בקריית שמונה.

מבחינה מקצועית, נראה כי רפואה יבצע מספר שינויים בהרכב, בראשם הצבתו של גד עמוס בין הקורות על חשבונו של דזוגאס ברטקוס. שי גולן ייעדר בגלל פציעה ואילו איסמעיל ריאן, שלא פתח במשחק הליגה נגד בני יהודה, עשוי לחזור ל-11.

הרכב משוער: גד עמוס, מרקוס דיניז, אורי דהאן, עידן נחמיאס, זיו מורגן, עומר לקאו, עדן קארצב, סמואל בראון (סילאס דה סילבה), ג'יימס אדני, איסמעיל ריאן, קיליאן שרידן.

אבי לוזון. בפתח תקווה לא שכחו לרפואה את ירידת הליגה (Bola Studio)
אבי לוזון. בפתח תקווה לא שכחו לרפואה את ירידת הליגה (Bola Studio)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי