תורג'מן: "לא מוותרים על שום משחק ותואר, גם לא נגד מכבי חיפה"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

סקציה נס ציונה מוכנה למפגש בסמי עופר במסגרת סיבוב ח': "אנחנו עולים לכל משחק כדי לנצח", הוסיף הקפטן איתי עוזרי. לילאי ואליאס בספק, שטיין עשוי לשוב להרכב

(גודל טקסט)

אחרי הנקודה ההרואית מבחינתה שחילצה נגד מכבי תל אביב בבלומפילד בשבת האחרונה, סקציה נס ציונה תצא מחר לאצטדיון סמי עופר (שבת, 15:00) ותנסה להדהים גם את מכבי חיפה במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה.

סקציה נס ציונה מעולם לא זכתה בגביע המדינה, אבל בקבוצה מגיעים מעודדים למפגש ומאמינים ביכולתם להפתיע: "אנחנו לא מוותרים על שום משחק ושום תואר, גם לא נגד קבוצה מצוינת כמו מכבי חיפה", אמר המאמן עמיר תורג'מן, "נגיע מוכנים, נשים בצד את המאבקים בליגת העל ונתמקד בגביע".

גם קפטן הקבוצה איתי עוזרי טען: "המשחק נגד מכבי חיפה ממש לא מפריע לנו. שחקנים מקצוענים עולים לכול משחק ועושים את הכי טוב שלהם. אנחנו לא חושבים על המצב בליגת העל, אלא רק על המשחק הקרוב. יש משחק – אז עולים כדי לנצח אותו. נקודה".

נס ציונה תפגוש את מכבי נתניה במחזור אמצע השבוע בליגת העל, אבל ספק אם יבוצעו שינויים בהרכב. עמיר תורג'מן יחסר מחר את הבלם דריס וייטנס והקשר גיא בדש הפצועים שנעדרו בשל פציעה גם מהמשחק נגד מכבי תל אביב, ואילו שניים נוספים נמצאים בספק רב גם בשל פציעה הם הקשר האלבני סבין לילאי ושי אליאס. החלוץ רז שטיין ששיחק נגד מכבי תל אביב רק בעשר הדקות האחרונות לאחר אבל על אביו, עשוי לשוב להרכב.

ההרכב המשוער: עומרי גלזר, רומריק אטו, פרנסיסקו  דוטארי, איתי עוזרי, אושר אבו, רז נחמיאס, אילון ירושלמי, אלעד שחף, סאקו טורה, רז שטיין, מוסא מאזו.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי