בכר צפוי לבצע מהפכה בהרכב ב"ש במשחק באשדוד

שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים
שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים | דני מרון

כשהיא בעיצומו של משבר, תנסה הקבוצה לעצור את רצף ההפסדים ולגבור על הקבוצה של אוואט ואוחיון בדרך לסיבוב הבא. שמיר, טאהא, האסלביינק וז'וסואה ייעדרו, סבג, ממן, זריהן ושהר בתמונת ה-11

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

דריכות רבה בהפועל באר שבע לקראת משחק הגביע מחר (שבת) מול מועדון ספורט אשדוד. הקבוצה נמצאת במשבר מקצועי חמור אחרי חמישה הפסדי ליגה בשבעת המחזורים האחרונים והלחץ בקבוצה מרקיע שחקים. בבאר שבע מייחסים חשיבות רבה למשחק באשדוד, מפני שמפעל הגביע הוא הסיכוי הריאלי היחיד של המועדון לזכות השנה בתואר.

"אנחנו משחקים מול יריבה קשה שעשתה העונה צרות לכל קבוצות הצמרת", אמר אחד השחקנים לספורט1 והוסיף: "אבל אנחנו מתרכזים רק בעצמו. אנחנו חייבים לנצח את המשחק הזה, לא רק כדי לעבור לשלב הבא בגביע. זה לא סוד שהקבוצה במשבר. ניצחון יעצור את כדור השלג ויכול להוציא אותנו לדרך חדשה גם בליגה".

בבאר שבע זכו אמנם לא מזמן ברצף של שלוש אליפויות, אך בכל הנוגע לגביע המדינה, לקבוצה מבירת הנגב יש רק גביע אחד בארון בו זכתה בשנת 1997 כשגברה בגמר על מכבי תל אביב. מאז הגיעה הקבוצה עוד פעמיים לגמר, אך בשני המקרים סיימה כשידה על התחתונה ובפעם האחרונה אף הובסה 6:2 על ידי מכבי תל אביב ב-2015.

הפעם מקווים בבאר שבע לזכות בגביע לאחר למעלה משני עשורים והמאמן ברק בכר יבצע מהפיכה בהרכב בייחס ל-11 שפחתו בהפסד הליגה לבית"ר ירושלים.
חלק מהשינויים שבכר יבצע הם מאולצים ונובעים מפציעות והרחקות, וחלק מהשינויים הם בשל היכולת המאכזבת שמציגים מספר שחקנים בתקופה האחרונה. בגזרת הפצעים, בנוסף לקשר לעדן שמיר שמתאושש מזעזוע המוח שספג במשחק מול בית"ר והבלם לואי טאהא הסובל מדלקת ברגלו, גם הקשר רמזי ספורי לא כשיר במאת האחוזים והוא בספק גדול למשחק הגביע מחר. אל השלושה הללו מצטרפים גם החלוץ נייג'ל האסלביינק שהורחק במחצית השנייה במשחק מול בית"ר והקשר הפורטוגלי ז'וסואה, שירצה עונש הרחקה בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים.


סגל חסר מאוד לברק בכר. שמיר יורד עם זעזוע מוח (דני מרון)

על פי המסתמן, בכר צפוי לשנות מערך ולפתוח עם שלושה בלמים. המגן השמאלי, אורן ביטון, צפוי לחזור להרכב לאחר תקופה ארוכה, אך לא על חשבונו של שון גולדברג, כאשר האחרון יישאר בהרכב ויוסט למרכז ההגנה כמו גם הקשר האחורי דוד קלטינס. השניים ישחקו כבלמים לצידו של הפורטוגלי ומיגל ויטור. מי שירד לספסל הוא הבלם הצעיר, עמית ביטון. בחוליית הקישור, חנן ממן שלא נכלל בסגל למשחק מול בית"ר מועמד לחזור ישירות להרכב, כמו גם נאור סבג ומרואן קבהא שלא שותפו מול בית"ר. בחלק מהאימונים השבוע בכר אף תרגל בהרכב את הקשר הצעיר, תומר יוספי, אך נראה כי הוא יחכה להזדמנות שלו מהספסל. בחלק הקדמי, ניב זריהן צפוי לתפוס את מקומו בהרכב של ג'ימי מרין המאכזב ובן שהר שעלה כמחליף בהפסד לבית"ר, יפתח הפעם בחוד ההתקפה.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, דוד קלטינס, מיגל ויטור, שון גולדברג, אורן ביטון, מרואן קבהא, חנן ממן, נאור סבג, ניב זריהן, בן שהר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי