לוזון: "לא היה ספק מי קבוצה טובה יותר. שלא יעזו לקרוא לנו סינדרלה"

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

מאמן מכבי פתח תקווה חגג העפלה לשמינית גמר גביע המדינה: "אם לא השוער של ק"ש, התוצאה היתה כפולה. חייבים להפסיק להיות צנועים". רפואה: "הפסדנו בצדק, נצטרך לשמור על איזון. מאחל למכבי פ"ת לעלות ליגה"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה הוכיחה היום (שישי) שהיא ראויה לחזור לליגת העל כשהדיחה קבוצה מהליגה הבכירה בסיבוב ח' של הגביע ועלתה לשמינית הגמר עם 2:3 על קריית שמונה. המאמן גיא לוזון, שמתחילת העונה מוביל את המלאבסים למאזן נקי מהפסדים, דיבר בסיום המשחק והחמיא לשחקניו.

"אנחנו עובדים מאוד מאוד קשה מתחילת השנה, ובאים לכל משחק נגד כל קבוצה ובכל מגרש כדי לנצח ולא משנה מי היריבה", אמר לוזון, "באנו היום וההכנות שלנו היו שגרתיות לחלוטין. אלמלא השוער של ק"ש התוצאה הייתה כפולה. לא היה ספק מי היתה הקבוצה הטובה יותר לאורך כל שלבי ההתמודדות, מי הקבוצה שמגיע לה להיות בשמינית הגמר".

מכבי פ"ת יכולה להשתלב בליגת העל: "את זה אנחנו צריכים להוכיח רק לעצמנו ולהפסיק להיות צנועים. בשום מצב וגם היום, לא להיות שבעי רצון אלא לרצות להשתפר".

שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים.
שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים. "באים לכל מגרש לנצח" (אודי ציטיאט)

המטרות בגביע: "הרצון שלנו הוא לנצח. שאף אחד לא יעז לקרוא לנו סינדרלה או משהו מהמושגים האלה. אנחנו קבוצה שמאמינה בעצמה ואין פה חגיגות מיוחדות".

העונה הנוכחית שלו: "כמאמן אתה צריך להוכיח את עצמך בכל שבוע מחדש, ואין משמעות למה שהיה בהיסטוריה אלא רק מה שיהיה בעתיד. גם הקבוצה שלי מחפשת להוכיח לעצמה ולא לאף אחד אחר שאנחנו מחפשים להתקדם ולהשתפר".

מנגד, מאמן ק"ש קובי רפואה היה הרבה פחות מרוצה: "כמובן שאני מאוכזב. לא הגיע לנו יותר. לא שיחקנו טוב, הפסדנו בצדק. יש דברים שאנחנו מנסים כל הזמן לשפר. נמשיך הלאה".

רפואה. יש לנו עליות וירידות ברמות גבוהות מדי
רפואה. יש לנו עליות וירידות ברמות גבוהות מדי" (אודי ציטיאט)

חוסר היציבות: "אלו דברים שאנחנו מנסים לשפר כל הזמן. היו לנו שני משחקים לא רעים ופתאום נפילה. נצטרך לשמור על איזון, על קצב, על רמת משחק מסוימת. יש לנו עליות וירידות ברמות גבוהות מדי".

המפגש נגד האקסית: "כל הפיקנטריה זה בשביל התקשורת. מבחינתי זה עוד משחק מול קבוצה טובה. אני מאחל למכבי פ"ת לעלות ליגה, בלי שום ספק בכלל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי