חשש בקריית שמונה: "חוסר היציבות עלול לפגוע בנו בליגה"

שחקני קריית שמונה מאוכזבים
שחקני קריית שמונה מאוכזבים | אודי ציטיאט

לראשונה מזה הרבה זמן הגיע הבעלים איזי שרצקי לצפות בחניכיו וראה יכולת חלשה של הקבוצה בהפסד 3:2 בהארכה למכבי פתח תקווה. גד עמוס ואבוחצירה זכו למחמאות, אי ודאות לגבי הזרים

(גודל טקסט)

אכזבה בקריית שמונה לאחר ההדחה מגביע המדינה עם הפסד 3:2 למכבי פתח תקווה מהליגה הלאומית. בקבוצה אומנם ציינו כי אולי העובדה שהיא נפרדה בשלב מוקדם ממפעל נוסף תעזור לה בליגה, והשחקנים לא יצטרכו לחלק עומסים בשני מפעלים, אך בעיקר הביעו חשש מחוסר היציבות ביכולת הקבוצה. במועדון הצפוני קיוו כי לאחר שתי ניצחונות ליגה, במיוחד הניצחון על בני יהודה, ימשיכו השחקנים במגמת השיפור, אך במשחק ההגנה הזכירה קריית שמונה את היכולת החלשה מפתיחת העונה שהביאה אז לפיטוריו של המאמן מסאיי דגו.

"אסור לנו לספוג שערים כאלה ברמה הזאת. בכלל, פתח תקווה הגיעה מולנו לכל כך הרבה מצבים שאם לא היכולת המצוינת של גד עמוס היינו מפסידים ב-90 דקות. עמוס הציל אותנו מתבוסה", אמר גורם בקריית שמונה והוסיף: "חוסר היציבות שלנו עלול לפגוע בנו בליגה". שחקן נוסף שזכה למילים חמות היה החלוץ המחליף יואב אבוחצירה, שכבש את שער השיוויון שהוביל את הקבוצות להארכה.

מי שהפתיע והגיע למשחק היה הבעלים של קריית שמונה איזי שרצקי. האחרון, שהודיע לאחר מספר מחזורים בפתיחת העונה על כך שהוא לוקח צעד אחורה, עשה סימנים של חזרה לעניינים כאשר שלח הודעת ברכה למאמן קובי רפואה לאחר הניצחון על בני יהודה בשבת שעברה, אבל נראה כי שוב התאכזב מהקבוצה.

אבוחצירה. זכה למחמאות (אודי ציטיאט)
אבוחצירה. זכה למחמאות (אודי ציטיאט)

במועדון כבר חושבים על חודש ינואר ובשבוע הקרוב יצטרכו לקבל החלטות לגבי כמה מהשחקנים הזרים, כמו השוער דזוגאס ברטקוס, הקשרים סילאס דה סילבה וג'יימס אדני והחלוץ קיליאן שרידן. "כל הזרים יעמדו למבחן עד פתיחת חלון ההעברות", אמרו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי