הפועל חיפה מרוצה: "ככה רצינו להגיע לדרבי". וולשמן צפוי לעזוב

חיים סילבס
חיים סילבס | מאור אלקסלסי

האדומים-שחורים מסופקים לאחר ההעפלה לשמינית גמר הגביע, סילבס, קאניוק ו-ורמוט זכו לשבחים. החלוץ לא בתכניות של הקבוצה להמשך העונה, שמו של יאקוב סילבסטר הוזכר כאופציה להחליפו

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

שביעות רצון גדולה בהפועל חיפה לאחר הניצחון 1:5 על בני לוד וההעפלה לשמינית גמר גביע המדינה, בעיקר לאור היכולת של הקבוצה בחלק ההתקפי, שהייתה יכולה להוביל לשערים נוספים. במועדון דיברו על כך שהגול השלישי, שנכבש על סף השריקה להפסקה, היה משמעותי והכריע למעשה את המשחק.

בקבוצה שיבחו את המאמן חיים סילבס על ההכנה הטקטית למשחק, במסגרתה התמקד בנקודות החוזק של היריבה. עוד זכו למחמאות גידי קאניוק, שכבש צמד, וגילי ורמוט ששיחק יותר מ-70 דקות כאשר הדרבי החיפאי בפתח. "ככה רצינו להגיע לדרבי, היה חשוב לנו שהביטחון יחזור לשחקנים אחרי ההפסד לכפר סבא", אמרו בחיפה. מי שהוחלף במהלך המחצית השנייה היה בן והבה, שפינה את מקומו לניקולה גולאן כיוון שספג כרטיס צהוב ובקבוצה חששו מהרחקה ולכן העדיפו לאפשר לבלם לנוח. לירן סרדל, שלא היה בסגל עקב פציעה, בספק למפגש עם מכבי חיפה ביום שלישי הקרוב.

החלוץ אמרי וולשמן, שכן נרשם למשחק אתמול אך לא קיבל דקות, צפוי לעזוב את הקבוצה במועד ההעברות הקרוב. בחיפה מעוניינים למצוא חלוץ אחר במקומו וכך עלה פעם נוספת שמו של יאקוב סילבסטר, אשר בשלב זה לא צפוי לקבל שחרור ממ.ס אשדוד, אך האדומים-שחורים ימשיכו לעקוב אחריו עד לפתיחת החלון.

וולשמן. צפוי לעזוב בינואר (מאור אלקסלסי)וולשמן. צפוי לעזוב בינואר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי