פיניש: "צריכים להחזיר לאוהדים על מה שקרה בגמר בעונה שעברה"

סתיו פיניש
סתיו פיניש | דני מרון

הקשר, שכבש בניצחון נתניה על טירה, דיבר על הטראומה מהעונה שעברה: "זה משהו שניקח איתנו עד שנביא תואר למועדון הזה". מחמאות לאזולאי: "רוצים שיגיע לנבחרת בסוף העונה". ניסיונות להכשיר את כהן לנס ציונה

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה נערכו במהלך השבוע ולאחר הניצחון מול הפועל ת"א, במטרה שלא להיות מופתעים מול מ.ס טירה, כאשר אתמול, היהלומים עשו את עבודתם והביסו את הקבוצה מליגה א' צפון 0:4 בדרך לשמינית הגמר.

הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, גילתה עליונות מהרגע הראשון כאשר סתיו פיניש, שהחליף את הקפטן הפצוע אלמוג כהן כבש שער מוקדם והוריד ממפלס הלחץ. בהמשך, גם רועי קהת, דולב אזולאי ורון אשכנזי הגדילו את התוצאה וסיפקו את האוהדים שעשו את דרכם למגרש בטירה.

אזולאי, שוב זכה למחמאות לאחר שכבש את שער הבכורה שלו במועדון: "אמרנו בתחילת העונה שעברה שדולב יהיה בלם העתיד. הוא עושה התקדמות גדולה מאוד והעונה זה בא לידי ביטוי. המטרה שלנו, שבסוף העונה הזאת הוא אף יגיע יותר רחוק ויקבל זימון לנבחרת ישראל".


"רוצים שדולב אזלואי יגיע לנבחרת בסוף העונה" (דני מרון)

כעת, בנתניה מסתכלים אל עבר המשחק ביום שלישי מול סקציה נס ציונה, כאשר בקבוצה רוצים להמשיך את המומנטום בליגה. בנוגע לפצועים, הקפטן אלמוג כהן ממשיך לעבור טיפולים ושם קרח על רגלו כדי להקל על הכאבים כאשר טרם ידוע אם הוא יחזור לסגל, כשכמוהו גם פאטוס בצ'יראיי שעדיין לא חזר לאימונים ובקבוצה לא צפויים לסכנו.

"ידענו לפני המשחק שלא משנה מה, יהיה לנו משחק קשה. זה מגרש קטן והם משחקים עם הקהל שלהם בטירוף וזאת חגיגה בשבילם. לא ציפינו לרגע אחד קל, גם כשהובלנו. זה הלך קשה, אבל בסוף אני שמח שניצחנו" סיכם בסיום כובש השער הראשון, סתיו פיניש.


השער שכבש
: "אני עובד קשה באימונים ומנסה תמיד שהכדור ייכנס. ברוך השם זה קרה מלמעלה ועברנו שלב שזה יותר חשוב מהגול".

המטרות בגביע: "אנחנו צריכים להחזיר לאוהדים שלנו על מה שקרה בגמר בעונה שעברה. בגביע צריך להסתכל ממשחק למשחק, משלב לשלב, עברנו אחד ויש לנו ארבעה לפנינו. נבוא לכל משחק בטירוף כדי להחזיר לאוהדים על מה שעשינו בעונה שעברה ועל מה שקרה, אני מקווה שנעשה את זה".

הטראומה מהעונה שעברה: "זה יושב בראש לכל שחקן ושחקן שהיה בגמר. שמונה הדקות האחרונות האלה זה משהו שניקח איתנו, כל אחד, לכל החיים, עד שבאמת נעשה את זה ונביא תואר למועדון הזה. המזל שזה כדורגל ובכל שנה אתה יכול להחזיר על זה ואני מקווה שנעשה את זה השנה".

השינוי בקבוצה בחודש האחרון: "זה קודם כל בראש. האופי שלנו נהיה הרבה יותר חזק מאשר לפני, בנוסף לשינויים הטקטיים שהמאמנים עשו. ההרכבים שהם שינו, השיטות והחזרה ליהלום שמסמל אותנו. מעל הכל זה מנטלי בראש שזה אומר לבוא לכל משחק בטירוף. זה מה שאני חושב שבאמת חשוב בליגה הזאת כי אם לרגע אחד אתה נח ורגע מוריד רגל מהגז אז אתה רואה מה קורה וזה יכול להתהפך לפה ולפה בשניות".


"צריכים להחזיר לאוהדים על מה שקרה בגמר בעונה שעברה" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי