שמינית גמר גביע המדינה: נתניה נגד ב"ש, מכבי חיפה מול אום אל פאחם

גיא מלמד, בן ביטון
גיא מלמד, בן ביטון | דני מרון

בדיוק כמו לפני שנה, פיינליסטית הגביע תארח את הקבוצה מבירת הנגב, הירוקים מהכרמל יתארחו אצל הקבוצה מהמגזר, שהדיחה את מכבי ת"א. המנצחת בין הפועל ת"א לקטמון תפגוש את סכנין. בית"ר או ראשל"צ נגד ריינה

(גודל טקסט)

שני המשחקים האחרונים בסיבוב ח' של גביע המדינה ייערכו היום (ראשון) בשעות הערב, בהם הפועל תל אביב תארח את קטמון ובית"ר ירושלים תתמודד נגד הפועל ראשון לציון. אך עוד לפני המפגשים הפיקנטיים, נערכה היום בשעות הצהריים הגרלת שמינית גמר גביע המדינה.

ההגרלה סיפקה כמה משחקים מרתקים במיוחד, אך ללא ספק המפגש המעניין מכולם יהיה בין מכבי נתניה להפועל באר שבע, שנפגשו בדיוק לפני שנה גם בשמינית הגמר, אך נתניה יצאה המנצחת לאחר דו קרב פנדלים. הפועל אום אל פאחם שהדהימה את מכבי תל אביב עם 2:3 ענק במגרש בעפולה, תארח גם במשחק נוסף והפעם את סגנית המוליכה מכבי חיפה. 

הסינדרלה של הגביע העונה בני ריינה מליגה ב' תתארח אצל המנצחת בין בית"ר ירושלים להפועל ראשון לציון ובני סכנין תארח את העולה מבין הפועל תל אביב להפועל קטמון. מחיזקת הגביע בני יהודה תארח באצטדיון בלומפילד את נועלת הטבלה מהלאומית הפועל עפולה, אותה ניצחה הקבוצה משכונת התקווה בשלב רבע הגמר אשתקד. הנציגה מליגה א' האדומים אשדוד, יארחו את הפועל רעננה ומכבי פתח תקווה ייצאו לנוף הגליל.

רשימת המשחקים (תאריכים: 14-16 לינואר)
הפועל נוף הגליל – מכבי פתח תקווה
הפועל חיפה – מ.ס. כפר קאסם
בית"ר ירושלים/הפועל ראשון לציון – מכבי בני ריינה
מכבי נתניה – הפועל באר שבע
האדומים אשדוד – הפועל רעננה
בני סכנין – הפועל ת"א/הפועל קטמון
הפועל אום אל פאחם – מכבי חיפה
בני יהודה – הפועל עפולה

 


גביע המדינה. משחקים מרתקים בשלב שמינית הגמר (מאור אלקסלסי)

מהאדומים אשדוד נמסר לאחר ההגרלה: "אנחנו נשמח לארח את רעננה ואנחנו נגיע למשחק הזה מוכנים כמו לכל משחק אחר . בגביע כמו בגביע הכל אפשרי. אנחנו מאמינים בשחקנים ובמועדון ויחד אם האוהדים שלנו השמיים הם הגבול. צפוי לנו שבוע מיוחד כאשר כמה ימים לפני רעננה יהיה הדרבי הגדול של ליגה א'".

מאמן ריינה, חנא פרהוד הגיב על ההגרלה: "זה הגשמת חלום גם לי וגם למועדון שנגיע לאצטדיון טדי מול אחת הגדולות בישראל. נעשה את המקסימום כדי להמשיך את החלום".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי