רוני לוי: "וארן עושה כאב ראש חיובי, הוא לא מפתיע אותי"

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

מאמן בית"ר דיבר לאחר הניצחון על ראשל"צ: "הדברים הסתדרנו לנו טוב, עשינו את זה בצורה יפה". חלוץ שכיכב עם צמד הוסיף: "בגביע יש תחושה מיוחדת, מקווה לקבל הזדמנות בליגה". טסלפפה: "קיבלנו סטירה מצלצלת"

(גודל טקסט)

ככל הנראה שיוסי בניון, רוני לוי ומשה חוגג בנו את בית"ר ירושלים הקיץ כך הם תיארו שהיא תיראה. היום (ראשון) הקבוצה פשוט רקדה על כר הדשא באצטדיון טדי ודרסה את הפועל ראשון לציון 0:5. וארן שפתח בהרכב, הוכיח שמגיעה גם לו הזדמנות במשחקי הליגה עם צמד מרשים. עלי מוחמד, אופיר קריאף ולירן רוטמן, שעלה מספסל כבשו גם הם בטדי. ראשון לציון מנגד הציגו משחק רע והם יצטרכו לעשות חשבון נפש עם עצמם, אם הם אכן רוצים להיות בעונה הבאה לליגת העל.

רוני לוי אמר בסיום: "בגביע צריך לעבור שלב ועשינו את זה בצורה יפה. הדברים הסתדרו לנו טוב, השער השני שכבשנו נתן שחרור, לקראת החצי השני והיריבה ירדה בקצב שלה. וארן עשה כאב ראש חיובי, הוא לא מפתיע אותי שחקן טוב ואנחנו יודעים את זה. זרגרי? הוא עובד מאוד קשה באימונים ואם ימשיך בדרך הזאת, אז הוא יקבל הזדמנות"

היריבה הבאה בני ריינה: "יש לנו עוד הרבה זמן על למשחק, יש לנו משחק עוד מעט ואנחנו נתכונן למשחק הזה בהמשך. אנחנו רוצים לעשות את התוצאות הטובות בשביל עצמינו. רעננה? היא ניצחה אותנו בסיבוב הראשון היא קבוצה מאוד חזקה ומחכה לנו משוכה לא קלה בכלל".

רוני לוי עם חיים שאבו. המאמן מרוצה (דני מרון)

גם אנתוני וארן דיבר בסיום: "אני מתכונן לאותו משחק אותו דבר, אני מנסה לכבוש בכל המשחק, אבל יש משהו ספציפי בגביע שנותן תחושה שאפשר לעבור את כולם".

אולי הגיע הזמן שתשחק בליגה: "כמו כל שחקן אני רוצה לשחק, אבל זו החלטה של המאמן, אני שמח שקבילתי הזדמנות". על כך שצריך להגיע חלוץ: "שלומי ואני חלוצים מצוינים, כבר שלוש שנים מדברים על חלוץ בינואר ובסופו של דבר אנחנו מביאים את המספרים". תזכו בגביע? "אם נוכל ללכת עד הסוף בגביע, אז למה לא".

עופר טסלפפה אמר מנגד: "אני חושב שאנחנו ציפינו להופעה יותר מכובדת, לצערי קיבלנו סטירה מצלצלת. אני מסתכל רק עלינו, פתחו טוב ואחרי זה נעלמנו. חשבנו להופעה יותר מכובדת ואנחנו עם הפנים ליותר רביעי, יש לנו משחק קשה נגד קטמון ואני מקווה מאוד שההפסד לא ישפיע". האם בית"ר תזכה בגביע? אני לא יודע, הם היו מדהימים היום".

עופר טסלפפה. "קיבלנו סטירה מצלצלת" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי