קלינגר: "יש סמרטוטים שקוראים לזה ספין, לפעמים שחקנים צריכים לקבל סטירה קטנה"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | אריאל שלום

מאמן הפועל ת"א על פרשת ספירובסקי אחרי ה-0:2 על קטמון: "הוא חלק מהקבוצה עד שאחליט אחרת". על העלייה לשלב הבא: "120 דקות מיותרות". המשך הדרך: "זקוקים לחיזוק"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
"יש סמרטוטים שיכולים לקרוא לזה ספין ויש אותי שאני אמיתי. אם אני רואה שחקן שלא מכבד את החברים שלו בחדר ההלבשה, הוא לא יהיה על המגרש". הדובר הוא ניר קלינגר, מאמן הפועל תל אביב, שהתייחס לפרשת סטפן ספירובסקי לאחר שהמקדוני עלה הערב (ראשון) מהספסל וכבש ב-0:2 של האדומים על הפועל קטמון בסיבוב ח' של גביע המדינה, כשהיריבה בשלב הבא תהיה בני סכנין.

קלינגר הסביר: "תפרידו בין התוכניות העתידיות של ההנהלה לבין העבודה של מאמן מול שחקנים. מי ששיחק היום, כולל קיירמה שלא שותף, לא קיבל ממני שום הודעה אחרת לגבי עתידו. הם בסגל, הם טובים ואם הם מתייחסים ברצינות הם ישחקו עד הודעה אחרת. זה מה שאני מצפה מהם. ספירובסקי או כל אחד אחר אחר, אם הוא מתנצל ומודה שהא לא היה בסדר, הדלת פתוחה ועובדה שסטפן שיחק היום. ראיתי איך הוא התנהג הערב, זה לא דומה למה שהיה מול נתניה. לפעמים זרים וישראלים צריכים לקבל סטירה קטנה כדי להבין שהם צריכים לתת הכל. הם מקצוענים, מקבלים שכר בזמן, שיתנו הכול למען הקבוצה".

הצורה בה התפתח המשחק: "לאור התוצאות בסיבוב ח', מי שלא על הגרדום צריך להגיד תודה ולהמשיך הלאה. שלוש קבוצות מליגת העל נחתכו מהגביע מוקדם ולא רצינו להיות מרוחים מחר בכותרות. אלה היו 120 דקות מיותרות מבחינתנו עם סגל כל כך קצר. היו לנו חמישה שחקנים חולים ואיבדנו היום אחד שנפצע בדקה ה-20. זה מקשה מאוד ונצטרך להתאושש לקראת יום רביעי. זהו, זה מה יש".


ספירובסקי. התנצל בפני קלינגר ושינה גישה (אריאל שלום)

"אני מכבד את הפועל קטמון, אבל בוא נאמר את האמת – שלטנו במשחק בצורה מוחלטת, הוא התנהל במעמד צד אחד. זו כמובן לא חוכמה גדולה. אנחנו לא מספיק חדים וחסר לנו ביטחון בחלק הקדמי, במקומות שמביאים פרנסה. מה לעשות? להתפטר? להרים ידיים? לעזוב? אנחנו מנסים למצוא פתרונות. הקבוצה זקוקה לחיזוק, יש לנו הרבה חולים ופצועים. עד שנוכל להתחזק, נרוץ עם הסגל הקיים ומי שבריא ישחק. אני חושב שהיה חשוב לעבור שלב. למרות הקשיים אני ממשיך קדימה בכל הכוח. הדרך לאושר רצופה בהרבה סבל".

על האווירה באצטדיון: "הקהל בא למשחק שלילי וטעון, היו שריקות בוז וקללות, אבל השחקנים באו בצורה טובה ואני מבסוט מהם על הקטע הזה. הם מנסים. הם לא פחדו לשחק. אני מאמין בהם מאוד, זה היה ניצחון חשוב עבורנו ואני מקווה ומאמין שנמשיך להשתפר".

המאמן המפסיד זיו אריה סיכם: "לא הייתה מרוצה מהחצי הראשון, אך הוא עוד היה נורמלי. הצעירים שלנו התקשו מול האינטנסיביות של קבוצת ליגת העל. הפסדנו המון קרבות. הפועל יצרו בחצי השני הרבה מצבים, אבל כבר הגענו להארכה והיו לנו שתי הזדמנויות. ידענו שנשחק נסוג וננסה לגרור את המשחק לפנדלים, אך בעשרה שחקנים זה כבר היה בלתי אפשרי. לא היינו חלשים, להפועל יש שחקנים שכבר עשו דברים בכדורגל ואנחנו באנו עם חבר'ה מאוד צעירים. נלמד ונתקדם. עלייה לליגת העל? מה שחשוב זה האימון והמשחק הבא".

 

 הפנים לאשדוד. ניר קלינגר (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי