מכבי ת"א לדין על אירועי הגביע, הפועל חיפה עקב שירת "שואה למכבי"

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | דני מרון

ארבעה אוהדים פרצו למגרש במהלך ההפסד 3:2 להפועל אום אל פאחם והקבוצה צפויה להיענש במקביל לכך שהיא ממתינה להחלטה בכל הקשור להתפרעות בדרבי. האדומים מהכרמל הקניטו את מכבי חיפה וכץ ייקנס?

(גודל טקסט)

סנסציית ענק נרשמה בשבת האחרונה על חשבונה של מכבי תל אביב, כאשר הפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית הצליחה למחוק פיגור 2:0 אליו נקלעה כבר אחרי 31 דקות ולנצח 2:3 בדרך לשמינית גמר גביע המדינה על חשבון אלופת המדינה ומוליכת ליגת העל, אבל לא רק משחק הפכפך ומותח היה באצטדיון בעפולה באותו ערב, אלא גם התנהגות אלימה מצד אוהדי מכבי תל אביב.

היום (שני) הגיעה ההודעה הרשמית מטעם ההתאחדות לכדורגל ומכבי ת"א, כצפוי, תועמד לדין על התנהגות אוהדיה. בהתאם לדו"ח שפורסם, ארבעה אוהדים פרצו לתחומי כר הדשא לאחר שני השערים של מכבי ת"א ועל אף שאלו הוחזרו אל היציע ולא נעצרו, התפתחה מהומה בין האוהדים לכוחות השיטור – אולם אירועים אלה לא נרשמו בדו"ח

נזכיר שבמכבי תל אביב עדין ממתינים לגזר הדין בדיון הדרבי, לאחר שהקבוצה הציגה חומרי חקירה חסויים לבית הדין בכל הנוגע להדלקת האבוקות והרימונים – אירוע בעקבותיו משטרת ישראל אוסרת על אוהדי הקבוצה להכניס ציוד עידוד ואף נסגר חלק קטן משער 11.

קבוצה נוספת שביום רביעי הקרוב תגיע לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל היא הפועל חיפה, שגם כן צפויה לעונש על התנהגות בלתי הולמת של אוהדיה וזאת לאחר שצוין בדו"ח השיפוט כי אוהדי הקבוצה החלו בדקה ה-78 בשירת "שתהיה שואה למכבי", לקראת הדרבי שייערך מחר.


ארבעה אוהדים פרצו, הקבוצה תיענש (למצולמים אין קשר לכתבה. צילם: דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי