בהפועל ת"א דרוכים לקראת סכנין, הדחת מכבי ת"א שימשה דוגמה

שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים | דני מרון

האדומים מסיימים את הכנותיהם לשמינית הגמר ב"דוחא", קלינגר והצוות שוחחו עם השחקנים והזכירו להם שגם כיצד האלופה איבדה יתרון כפול ועפה מול קבוצה מהלאומית. רודריגס עשוי לפתוח, דמארי יזכה לדקות

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר שלושה ניצחונות רצופים במסגרת ליגת העל ובריחה מהתחתית לעבר החלק העליון, בהפועל תל אביב מבקשים מהשחקנים לעשות הפרדה מוחלטת ולהתפקס לקראת משחק שמינית גמר גביע המדינה מחר (רביעי, 20:15) באצטדיון "דוחא" נגד בני סכנין.

עוד לפני האימון המסכם, המאמן ניר קלינגר קיים אספת שחקנים והבהיר: ,המחמאות מגיעות לכם, אבל תזכרו שזאת רק התחלת הדרך. לא להסתנוור מהניצחונות, אלא להיות בכול אימון ומשחק יותר רעבים ודרוכים להמשיך להצליח". בהפועל תל אביב טוענים כי בני סכנין היא משימה שצריך להגיע אליה בשיא המוכנות והרצינות, והדוגמה של הצוות המקצועי היא ההדחה של מכבי תל אביב בשלב הקודם על ידי הפועל אום אל פאחם (אז האלופה הפסידה 3:2 על אף שכבר עלתה ליתרון כפול).

קלינגר גם הבהיר כי הוא אינו מאמין ברוטציה רחבה בהרכב ואמר כי הכדורגלן הישראלי יכול מדי פעם לשחק שלוש פעמים בשבוע, כך שגם אם יהיו שינויים בהרכב ובסגל הם יהיו בודדים. אחד השינויים שצפויים בסגל הם חזרת הקשר מאור בוזגלו, שכידוע שב לאימונים וההחלטה אם יהיה בסגל ויקבל דקות משחק ראשונות מאז החלים ממחלת הנשיקה תתקבל רק מחר באימון הטקטי של הקבוצה במתחם חודורוב. קלינגר גם עשוי לתת לקשר הרכש פליפה רודריגס את חולצת ההרכב, לאחר שעלה כמחליף בדקות הסיום נגד בני יהודה.


רודריגס. נמצא בתמונת ההרכב לגביע (דני מרון)

שחקן נוסף שצפוי לדקות משמעותיות הוא עומר דמארי שמציג באימונים יכולת טובה, בעוד חלוץ הרכש מייקל אולהה, שקלינגר סיפר ששיחק חמש דקות יותר מדי בתחילת השבוע, עוד זקוק לכושר משחק ולהכיר יותר לעומק את חבריו החדשים. שוער המשנה אריק ינקו ימשיך לעמוד בין הקורות, כשבמקביל יואב ג'ראפי, השוער הראשון של האדומים יהיה שוב מחוץ לסגל בשל פגיעה באצבע ויד נפוחה. רוי ברנס מקבוצת הנוער יהיה השוער המחליף על הספסל.

בנוסף, במועדון מחמיאים לקשר הצעיר שי אייזן אשר פורח תחת ניר קלינגר ומציינים כי אייזן מתפתח להיות שחקן משמעותי בקבוצה ומאמינים כי יהפוך עוד העונה לשחקן אשר יהיה דומה במשחקו למאמנו ניר קלינגר, שכיכב בשנות התשעים במכבי תל אביב ובנבחרת ישראל.

בהפועל תל אביב ממתינים שהקשר אור אינברום, אשר קיבל אישור לחפש מועדון אחר, יעשה זאת ויאפשר לצרף רכש ישראלי במקומו. כמו כן בהפועל תל אביב לא יעמדו בדרכו של אחמד עאבד לחתום במועדון אחר, כשעירוני קריית שמונה מוזכרת כמי שאמורה לקלוט אותו. נזכיר כי אחמד עאבד מנהל תביעת בוררות דרך ההתאחדות לכדורגל נגד הפועל תל אביב.

הרכב משוער: אריק ינקו, איאד אבו עביד, אוראל דגני, רז שלמה, מרווין פירסמן, שי אייזן, סטפן ספירובסקי, עמנואל בואטנג, פליפה רודריגס  דני גרופר), עומרי אלטמן, מייקל אולהה.


אינברום. בהפועל תל אביב מחכים שימצא מועדון חדש (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי