לפני המעבר לסלטיק: סורו צפוי לפתוח בהרכב נגד עפולה

איסמעילה סורו, עלי מוחמד
איסמעילה סורו, עלי מוחמד | דני מרון

הקשר צפוי לערוך מחר (רביעי ב-19:15) את הופעתו האחרונה במדי בני יהודה במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. אמיר רוסתום יתפוס את מקומו של מתן בלטקסה המוצהב

(גודל טקסט)
איסמעילה סורו צפוי לערוך מחר (רביעי ב-19:15) את הופעתו האחרונה במדי בני יהודה, שתארח את הפועל עפולה מתחתית הליגה הלאומית במסגרת שמינית גמר גביע המדינה ותקווה להמשיך את מסע ההגנה על התואר. בסביבתו של השחקן  אישרו הערב (שני) כי הוא צפוי להמריא ממש בקרוב לסקוטלנד על מנת לחתום בשורות סלטיק, כאשר ראשי מועדון הפאר אמורים לאשר באופן סופי את העסקה במסגרתה הקבוצה מהשכונה תקבל עבור הקשר כ-2.5 מיליון יורו.

אחרי חמישה הפסידה בששת משחקי הליגה האחרונים ובעיצומו של משבר גדול, בני יהודה תנסה לשים בצד את הצרות מהליגה ותנסה לצאת לדרך חדשה בעזרת המפגש אליו היא תגיע כפייבוריטית ברורה. המאמן אלישע לוי שוחח עם שחקניו על משחק הליגה האחרון נגד הפועל תל אביב והתעכב בעיקר על נושא הסגירות בהגנה והיציאה למשחק מעבר עם הצטרפות לחלק הקדמי.

מלבד מתן בלטקסה שייעדר בעקבות צבירת חמישה כרטיסים צהובים ואת מקומו בצד שמאל של ההגנה ימלא אמיר רוסתום, אלישע לוי צפוי לפתוח עם ההרכב שהפסיד במחזור האחרון להפועל תל אביב. החלוץ מוחמד גדיר, שנעדר משני המשחקים האחרונים, חש הקלה במצב הפציעה ברגלו ועשוי להיכלל בסגל.

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, דור אלו, אליסון דוס סנטוס, דן מורי, אמיר רוסתום, איסמעילה סורו, תאמבי סגס, מתיאה ליואיץ', עמית זנטי, אריאל לזמי, דור ג'אן.

בקרוב במדי סלטיק. איסמעילה סורו (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי