"לא משנה מול מי, מכבי חיפה בסמי עופר צריכה לעבור"

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

רפי אוסמו, מנהל הירוקים, שידר ביטחון לאחר ההגרלה שסידרה את ב"ש ברבע גמר הגביע: "לא מוותרים על שום תואר". אסי רחמים, מנכ"ל הקבוצה מבירת הנגב, אמר: "היריבה הכי קשה שאפשר לקבל"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תארח את הפועל באר שבע ברבע גמר גביע המדינה, כך נקבע היום (ראשון) בהגרלה שנערכה באצטדיון רמת גן. בנוסף, בית"ר ירושלים תתמודד נגד מכבי פתח תקווה מהליגה הלאומית, בני יהודה תנסה להמשיך במסע ההגנה על התואר בסמי עופר מול הפועל חיפה והפועל תל אביב תקווה להשתחל לשלב ארבע הגדולות על חשבון הפועל רעננה והאקס ניסו אביטן.

"לא משנה מול מי, בבית אנחנו צריכים לעבור שלב", כך הכריז רפי אוסמו, מנהל קבוצת מכבי חיפה, שהתייחס גם לכך שהירוקים עדיין במירוץ לזכייה בשני התארים: "עומד מולך מישהו שזכה בדאבל ב-1990/91 ואני מייחל שזה יקרה, אבל כרגע אנחנו מתמקדים בליגה ויש עוד זמן עד המשחק. אנחנו לא מוותרים על שום תואר ואני מאמין שבסופו של דבר נחייך".

אסי רחמים, מנכ"ל הפועל באר שבע, מסר: "זו ההגרלה הכי קשה שאפשר לקבל, מכבי חיפה נמצאת בכושר מצוין. אחרי שני משחקי חוץ בגבע קיווינו לארח, אבל כך יצא. כל העיר מחכה לזה ואנחנו מקווים ללכת עד הסוף. אום אל פאחם עשתה למכבי חיפה חיים קשים ועברה את מכבי תל אביב – אין חוקים בגביע. יש אירועים שאי אפשר לצפות. אני "זכיתי" בכבוד להפסיד להפועל רמת גן בפנדלים בעונת 2002/03. בזכייה ב-1997 לא הייתי בסגל כי הושאלתי לאשקלון".


"כל העיר מחכה לזה" (אריאל שלום)

ניסו קפילוטו, שזכה עם הפועל חיפה לפני שנתיים, אמר: "שום הגרלה היא לא קלה, אבל בבית עם הדחיפה של הקהל זה משהו שבהחלט יכול לסייע לנו. אני נזכר בעונה שבה זכינו, איך האוהדים היו לצידנו וזה חשוב שזה יקרה גם פעם. חשוב שננצח את בני יהודה ונעפיל לחצי הגמר".

ארז נעמן, דובר הפועל תל אביב, סיפר: "אין הגרלה קלה. ראינו כמה זה היה קשה אתמול מול רעננה, קבוצה שמקשה על הפועל תל אביב לאורך ההיסטוריה. יש זמן עד המשחק, כך שבינתיים אנחנו נתמקד במשימות שנותרו לנו במסגרת הליגה".

אבי לוזון, יו"ר מכבי פתח תקווה, מסר בקצרה: "יהיה משחק קשה, אבל יש עוד זמן".

שלב רבע הגמר ייערך בין ה-2 ל-3 בחודש מרץ, כשבניגוד לשנים הקודמות הפעם מדובר במשחק נוק אאוט – כשהמפסידה תסיים את דרכה במפעל. משחקי חצאי הגמר יתקיימו באצטדיון סמי עופר והגמר הגדול ייערך באצטדיון בלומפילד המחודש ב-13.05.2020.


חולם על זכייה שנייה תוך שלוש שנים. ניסו קפילוטו (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי