שיבוץ המשחקים ברבע גמר הגביע: מכבי חיפה תארח את ב"ש ביום רביעי

נטע לביא, בן שהר
נטע לביא, בן שהר | דני מרון

ההתאחדות לכדורגל פורסמה את מועדי המשחקים. במוקד: שלושה ימים לפני שהן ייפגשו למשחק סיום העונה הסדירה, הירוקים של בלבול יארחו את הקבוצה של אבוקסיס. בית"ר ירושלים תארח את מכבי פ"ת מהלאומית ביום חמישי

(גודל טקסט)

מאבק האליפות הצמוד העונה בליגת העל ייפנה את במה בתחילת מרץ לטורניר גביע המדינה עם משחקי רבע הגמר. השנה הוחלט לבטל את פורמט משחק הגומלין והקבוצות ייפגשו למשחק אחד מכריע כמובן. היום (רביעי) פורסם לוח המשחקים כשבמוקד מכבי חיפה נגד הפועל באר שבע.

 
 
הירוקים של מרקו בלבול יפגשו את הקבוצה של יוסי אבוקסיס בסמי עופר ביום רביעי הארבעה במרץ (20:15), שלושה ימים בלבד לפני שהשתיים יפגשו במשחק צמרת ענק שיינעל את הליגה הסדירה (מחזור 26). הקבוצה של יוסי אבוקסיס עברה דרך קשה עד למעמד, כשהדיחה את מ.ס אשדוד לאחר ניצחון דרמטי 3:4 בחוץ וכן את מכבי נתניה עם 1:2.
 
 
באותו יום תארח הפועל תל אביב את הפועל רעננה באצטדיון בלומפילד בתקווה להגיע לחצי הגמר לראשונה מאז עונת 2011/12, אז גם זכו האדומים בגביע המדינה בפעם השלישית ברציפות.

יוסי אבוקסיס. ייפגוש פעמיים את מכבי חיפה תוך ארבעה ימים (אריאל שלום)
 
 
המשחק שיפתח את שלב רבע הגמר ייערך ביום שלישי בסמי עופר בין מחזיקות הגביע מהשנתיים האחרונות. הפועל חיפה שזכתה בתואר בעונת 2017/18 תפגוש את מחזיקת הגביע הנוכחית, בני יהודה של אלישע לוי. ביום חמישי תארח בית"ר ירושלים את מכבי פ"ת באצטדיון טדי, כשהקבוצה של גיא לוזון היא הנציגה היחידה מהליגה הלאומית כמובן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי