מאייאמבלה ייעדר, אלישע ביקש משחקניו לחץ גבוה מול הפועל חיפה

מאיו
מאיו | דני מרון

אחרי כישלון אי ההעפלה לפלייאוף העליון, בני יהודה תפגוש שוב את הקבוצה של סילבס ברבע גמר הגביע והמאמן רוצה משחק התקפי. הקשר פצוע, כמו גם רועי בן שמעון. רוסתום צפוי לפתוח

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

מחזיקת הגביע, בני יהודה, תנסה להתאושש מכישלון אי ההעפלה לפלייאוף העליון כשתתארח מחר (שלישי) ב-20:15 באצטדיון סמי עופר לקרב מול הפועל חיפה במסגרת רבע גמר גביע המדינה. כזכור, הזהובים סיימו ב-0:0 מול אותה הפועל חיפה בשבת האחרונה ופספסו את ההזדמנות לסיים את העונה הסדירה בשישייה הראשונה, ומצב הרוח של השחקנים ואנשי המועדון שפוף מאוד מאז אותו משחק.

המאמן אלישע לוי יצטרך להרים את שחקניו לקראת ההתמודדות מול קבוצה של חיים סילבס, אשר בסופה המנצחת תזכה כמובן בכרטיס לשלב חצי הגמר היוקרתי. "קודם כל, יש לנו חוב לאוהדים שלנו", אמר שחקן בקבוצה והוסיף: "הפסד נוסף מחר והעונה תסתיים יותר מוקדם ממה שציפינו, אז נצטרך להרים את עצמנו כדי לחזור עם ניצחון".

כחלק מההכנה, הקבוצה תצא מחר בשעות הבוקר לבית מלון בחיפה, בו תשהה עד היציאה לאצטדיון. אלישע לוי שוחח עם שחקניו לקראת הקרב ואמר: "אנחנו חייבים לשכוח את מה שקרה במשחק בשבת. מחר יהיה משחק שונה לגמרי ואני בטוח שנוכל להוציא ממנו תוצאה אחרת".


אלישע לוי (אריאל שלום)

המאמן ביקש משחקניו ללחוץ גבוה ככל האפשר, להניע מהר את הכדור ולחשוב בעיקר על התקפה. ללוי יש כאב ראש לא קטן בנוגע לחלק הקדמי, כאשר מילאלי "מאיו" מאייאמבלה סובל ממתיחה חזקה בשריר הארבע ראשי וייעדר, כמו גם החלוץ הצעיר רועי בן שמעון. מוחמד גדיר, שהחסיר אימונים רבים בשבוע שעבר בעקבות מחלה, צפוי לעלות ב-11, כמו גם מתיאה ליואיץ', על אף שהאחרון סיים את המשחק בשבת עם כיווצי שרירים.

השינוי היחיד שמסתמן בהרכב הוא הצבתו של אמיר רוסתום באגף השמאלי, ככל הנראה על חשבונו של אריאל לזמי. רוסתום יכול לשחק כמגן שמאלי, ואז יעברו הזהובים למערך של חמישה שחקני הגנה, כשמתן בלטקסה ישמש כבלם שלישי. אפשרות נוספות היא שרוסתום יוצב באגף השמאלי של הקישור ואז אלישע ימשיך במערך הרגיל וקו של ארבעה שחקני הגנה.

 
 
הרכב משוער: אמיליוס זובאס, אבישי כהן (דור אלו), דן מורי, אליסון דוס סנטוס, מתן בלטקסה, אמיר רוסתום, שי מזור, תאמבי סגס, מתיאה ליואיץ', מוחמד גדיר, דור ג'אן. 


אמיר רוסתום. צפוי לעלות ב-11 (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי