בהפועל באר שבע דרוכים לגביע: "יש שחקנים שהכבוד שלהם נרמס בראשון"

אכזבת שחקני באר שבע בסיום
שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים | מאור אלקסלסי

הקבוצה מבירת הנגב תשחק על עונה שלמה בסמי עופר. שהר יעבור מבחן כשירות לפני הפתיחה, כשגאנם יפתח בחוד אם מלך השערים לא יוכל לשחק. האסלביינק וטאהא יחזרו להרכב של. במועדון הודיעו: "אקולטסה לא סובל מקרע"

(גודל טקסט)

לאחר התבוסה 4:0 ביום ראשון האחרון, הפועל באר שבע תפגוש הערב (רביעי) פעם נוספת את מכבי חיפה, הפעם במסגרת רבע גמר גביע המדינה. הדרומיים מגיעים לאצטדיון סמי עופר בדריכות גדולה, לאחר שהמאמן יוסי אבוקסיס עסק בימים האחרונים בפאן המנטלי של השחקנים בניסיון לגרום להם להאמין כי הם מסוגלים לגבור על הירוקים.

"זה משחק על עונה שלמה" אמרו בקבוצה. "ברור שיחסי הכוחות נוטים בצורה ברורה לטבת מכבי חיפה, והניצחון שלהם מדבר בעד עצמו, אבל אנחנו לא מתכוונים לוותר מראש. יש אצלנו שחקנים עם כבוד עצמי שנרמס ביום ראשון והם מתכוונים להילחם ולתת 200% על המגרש".

בבאר שבע יחזיקו אצבעות לבן שהר, שיעבור מבחן כשירות לפני פתיחת ההתמודדות. כזכור, החלוץ נפצע והוחלף במהלך ההפסד האחרון, ובימים האחרונים עבר טיפולים אינטנסיביים בניסיון להכשיר אותו למשחק. בשל האפשרות שהוא כן יפתח, אבוקסיס בחר להכליל אותו בסגל למשחק על חשבונו של רמזי ספורי, שהציג יכולת רעה מאוד בראשון. אם שהר יימצא לא כשיר, קייס גאנם יפתח בחוד.


בן שהר. יעבור מבחן כשירות לפני שריקת הפתיחה (מאור אלקסלסי)

בניסיון לעצור את חולית ההתקפה החזקה של חיפה, אבוקסיס צפוי לפתוח הערב עם שלושה בלמים, כאשר לואי טאהא יקבל את המקום בהרכב לאחר שנכנס כמחליף במשחק האחרון אחרי תקופה ממושכת בחוץ. ב"ש תאלץ להסתדר ללא אלטון אקולטסה ההולנדי, אך במועדון הרגיעו לגבי מצבו: "בבדיקת ה- US שבוצעה היום לאלטון אין עדות לקרע ומדובר במתיחת שריר. השחקן ימשיך טיפול עם הצוות הרפואי של המועדון עד חזרה הדרגתית לפעילות". מי שיחליף אותו באגף הימני יהיה אורן ביטון.

בנוסף, נבדקה האפשרות שגם נאור סבג יקבל את חולצת ההרכב על חשבונו של דויד סימאו, אשר אכזב את אנשי הפועל באר שבע בהפסד לחיפה, אך כרגע ישנה עדיפות להמשיך לתת הקרדיט לפורטוגלי. שינוי נוסף שיהיה בחלק הקדמי תהיה חזרתו להרכב של נייג'ל האסלביינק, שזוכה לעדיפות על פני ניב זריהן.

לאור האכזבה הגדולה מהתבוסה שספגה הקבוצה, ההערכות כעת הן שכאלף אוהדים לכל היותר יעשו הערב את הדרך הארוכה מבירת הנגב לאצטדיון בחיפה, זאת למרות שכ-3,000 כרטיסים הוקצו לטובת אוהדי באר שבע לקראת המשחק.


דויד סימאו. זוכה כעת לעדיפות על פני נאור סבג (מאור אלקסלסי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי