19:30: ינקו, בוזגלו ודמארי בהרכב הפועל ת"א נגד הפועל רעננה

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

האדומים, שהעפילו לפלייאוף העליון, חולמים להעפיל לחצי גמר הגביע נגד נועלת הטבלה. השוער שהצטיין בשבת שומר על מקומו ב-11. עידן כהן ואייזן חזרו. יוג'ין אנסה בחוד האורחת

(גודל טקסט)

שלב רבע גמר גביע המדינה שיצא לדרך אתמול (שלישי) עם העפלתה של בני יהודה לשלב ארבע הגדולות, נמשך גם היום (רביעי) עם צמד משחקים. במשחק המוקדם הפועל תל אביב תארח בעוד כשעה קלה (19:30) את הפועל רעננה כששתי הקבוצות מגיעות למשחק במגמות הפוכות לחלוטין. האדומים חולמים להגיע לאירופה דרך הגביע בו לא זכו מאז עונת 2011/12 ואילו הקבוצה מהשרון רוצה לשים בצד את הצרות בליגה, בתקווה שתוצאה טובה תסייע לה במאבקי התחתית הקשים. לפני שנתיים היא הגיעה עד למעמד חצי הגמר. העונה בליגה ניצחו האדומים 1:3 בסיבוב השני בעוד בסיבוב השני הקבוצות נפרדו בתיקו 2:2 דרמטי.

הפועל תל אביב מגיעה למשחק לאחר הניצחון הגדול 1:2 על הפועל חדרה שלקח אותה לפלייאוף העליון לראשונה מאז עונת 2013/14 בזכות צמד של עומרי אלטמן הלוהט שכבש את כל חמשת שעריה האחרונים. כעת, האדומים הציבו בפניהם משימה חדשה: זכייה בגביע, אך קודם עליהם להעפיל לחצי הגמר, שם לא היו מאז 2012. ניר קלינגר ביצע שני שינויים כפויים: עידן כהן ושי אייזן (החמיץ את המשחק האחרון בשל האדום בדרבי) החליפו את איאד אבו עביד וניר לקס המוצהבים. המאמן המשיך במגמה ההתקפית עם ארבעה שחקני התקפה כאשר מתחת לעומר דמארי ישחקו מאור בוזגלו, מוטי ברשצקי וכאמור אלטמן. אריק ינקו שהצטיין בשבת ממשיך לעמוד בין הקורות.

הפועל רעננה מגיעה למשחק בתקופה קשה מאוד, הכי קשה שידע המועדון מאז העפלתו לליגת העל, כאשר היא סוחבת את כל הליגה על גבה והפסידה בכל חמשת המחזורים האחרונים. לאחרונה היא הובסה 3:0 נגד סקציה נס ציונה, יריבה ישירה למאבקי התחתית, ובמחזור החולף נכנעה באותה התוצאה נגד הפועל כפר סבא. המאמן גל כהן שהפסיד כאמור בשני משחקי הבכורה שלו, נאלץ להסתדר ללא עדי נמני המורחק ויואב תומר הפצוע. דריל לחמן, אור דסה ובן סביר פותחים גם הם ב-11. יוג'ין אנסה שזכה לזימון לנבחרת גאנה, יוביל את חוד ההתקפה.

עומר דמארי (דני מרון)

הרכבים
הפועל תל אביב: אריק ינקו, עידן כהן, רז שלמה, אוראל דגני, מרווין פירסמן, שי אייזן, סטפן ספירובסקי, מוטי ברשצקי, מאור בוזגלו, עומרי אלטמן, עומר דמארי.

הפועל רעננה: אסף צור, עמית כהן, דריל לחמן, דויד מתיאוס, שון קלימקין, ירדן כהן, בן סביר, שניר שוקר, כארם ארשיד, עידן שמש, יוג'ין אנסה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי