אבי לוזון: "עוד לא זכיתי להניף גביע, מייחל שהיום הזה יגיע במהרה"

אבי לוזון
אבי לוזון | אריאל שלום

האיש החזק במכבי פתח תקווה חולם בגדול לקראת רבע הגמר הערב נגד בית"ר ירושלים. על המפגש של גיא לוזון עם האקסית: "יש לו הרבה אקסיות, זו היסטוריה". ארד בר עשוי לפתוח, תומר לוי צפוי לשחק

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה תתארח הערב (חמישי) באצטדיון בנתניה אצל בית"ר ירושלים לכבוד רבע גמר גביע המדינה, שם הקבוצה של גיא לוזון, שמובילה את טבלת הליגה הלאומית, תנסה להמשיך את העונה המוצלחת שלה. באימון המסכם, המאמן לא תרגל את ההרכב הצפוי למשחק, אך ההערכות הן שהוא לא יבצע שינויים לעומת ה-11 שפתחו וניצחו את הפועל קטמון ביום שישי האחרון, מלבד חזרתו האפשרית של ארד בר להרכב, כאשר אם זה יקרה, מוחמד סרסור או עידו דוידוב יפנו את מקומם.

תאי בריבו יחמיץ את ההתמודדות עקב פציעה, בעוד צחי גיגי עבר אתמול ניתוח בכף רגלו וייעדר מהמגרשים למשך שלושת השבועות הקרובים. תומר לוי, אשר שהה לצד אשתו שילדה השבוע, צפוי בסופו של דבר לשחק.

"אין ספק שזה משמח אותי לחזור למרכז הבמה" אמר יו"ר מכבי פתח תקווה אבי לוזון לספורט1 לקראת רבע הגמר. "זה מחזיר אותנו שבעה-שמונה חודשים אחורה, למקום אליו אני רוצה לחזור בעוד שלושה חודשים".

אבי לוזון (אודי ציטיאט)
אבי לוזון (אודי ציטיאט)

על סיכויי העלייה: "אני חושב שאם נשארו לנו עוד עשרה משחקים בליגה, ארבעה ניצחונות יסגרו את סיפור העלייה שלנו. לא נצטרך מהפכה. הסגל הזה הוא טוב ונצטרך לחזק אותו נקודתית בכמה מקומות. זה יהיה בעיקר זרים כי אין שחקנים טובים בשוק הישראלי".

מאזן הכוחות הערב: "בשיא ההגינות, בית"ר ירושלים עדיפה גם מבחינת כישרונות וגם מבחינה תקציבית, אבל אני לפני הרבה שנים קבעתי משפט – 'תחלמו הכי רחוק שאפשר כי חלומות מתגשמים'. אז נחלום. אני כבר כמה פעמים הייתי בחצאי הגמר ובגמרים ולצערי עוד לא זכיתי להניף את הגביע. אני מייחל שהיום הזה יגיע במהרה בימינו".

המפגש של גיא לוזון עם קבוצתו לשעבר: "זה לא מעניין. לגיא יש הרבה אקסיות וזה לא רלוונטי. אני לא מסתכל על אם עשו לו עוול או לא. זו היסטוריה וההיסטוריה לא מעניינת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי