בן שהר יהיה כשיר לרבע גמר הגביע נגד מכבי חיפה

בן שהר
בן שהר | מאור אלקסלסי

מלך שערי הפועל באר התאושש ממתיחה בשריר התאומים ויעמוד לרשותו של אבוקסיס ביום שני, בעוד אקולטסה צפוי להיעדר. גם קלטינס התאושש מפציעה ועשוי להיכלל בסגל

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

גורלה של העונה מבחינתה של הפועל באר שבע יוכרע בשני המשחקים הקרובים והדריכות בקבוצה גבוהה ביותר. זה יחל במשחק רבע גמר גביע המדינה מול מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר ביום שני הקרוב, משחק שכידוע אמור היה להיערך ביום רביעי האחרון, אולם נדחה בשל הנחיות משרד הבריאות, שהחליט על הגבלת התקהלות של עד 5,000 אוהדים עקב התפשטות נגיף הקורונה.

שישה ימים לאחר מכן באר שבע תצא לאצטדיון טדי ושם תפגוש את בית"ר ירושלים במחזור הפתיחה של משחקי הפלייאוף העליון. בית"ר מדורגת במקום השלישי במרחק של חמש נקודות מבאר שבע, שחייבת לחזור מטדי עם שלוש נקודות, אם ברצונה להשאיר לעצמה סיכוי לסיים את העונה מעל בית"ר בטבלה. לאחר שיצאה בשלב מוקדם ממירוץ האליפות, בבאר שבע ציינו כי חשוב להם להשיג לקראת העונה הבאה כרטיס לאירופה, בין אם דרך זכייה בגביע המדינה או השגת המקום השלישי בטבלה – וזו גם המשימה שהוגדרה ליוסי אבוקסיס עם הגעתו במקומו של ברק בכר לפני כחודשיים. בבאר שבע יודעים כי הדחה מהגביע ביום שני לחיפה והפסד לבית"ר עם פתיחת משחקי הפלייאוף, תהפוך את המשך העונה לגאבג' טיים.

עם ההודעה כי משחק הגביע מול חיפה נדחה ליום שני הקרוב, בבאר שבע חידשו את ההכנות לקראת ההתמודדות, כאשר השחקנים שאמורים היו לקבל יום חופש ביום שישי על פי התכנון המקורי בתחילת השבוע, קיבלו הודעה כי החופש בוטל ויערך אימון כרגיל. השינוי המהותי מבחינה מקצועית לקראת המשחק ביום שני מול חיפה נעוץ במלך השערים של הקבוצה העונה, בן שהר, ששיתופו במשחק שאמור היה להיערך ביום רביעי הוטל בספק עקב כאבים בשריר התאומים, אלא ששהר החלים והוא צפוי לעמוד לרשותו של אבוקסיס למשחק ביום שני הקרוב.


שהר נאנק מכאבים נגד מכבי חיפה השבוע (מאור אלקסלסי)

לעומתו, הקשר ההולנדי, אלטון אקולטסה שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ועובר טיפולים על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה, לא צפוי להיות כשיר להתמודדות ומי שישחק במקומו בכנף השמאלית יהיה המגן אורן ביטון. הקשר דוד קלטינס שהתאושש משבר בזרת ברגלו, פציעה שהשביתה אותו בחודש האחרון, החלים ועשוי להיכלל בסגל ביום שני. במקביל, המגן הימני הוותיק, בן ביטון, טרם התאושש מקרע בשריר המפשעה ומי שצפוי לפתוח במקומו בהרכב הוא אור דדיה הצעיר. כחלק מהמסקנות בעקבות התבוסה הכואבת בליגה לחיפה, אבוקסיס יפתח במערך של שלושה בלמים, כאשר לואי טאהא ישחק לצידם של מיגל ויטור ושיר צדק.

לאחר השינוי בלוח המשחקים ודחיית המחזור הראשון של הפלייאוף העליון, משחק הבית הקרוב של הקבוצה באצטדיון טרנר יערך רק ב-11.4 כשהקבוצה תארח את הפועל תל אביב. בהנהלת הקבוצה יקיימו דיון עם מנהל האצטדיון, מאיר אלפסי, כדי למצוא פתרון על פי הנחיות משרד הבריאות בכל הנוגע לפיזור האוהדים באצטדיון, כאשר לקבוצה יש כ-12 וחצי אלף מנויים ובאצטדיון טרנר יש 16 אלף מושבים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי