בהלת הקורונה: 1,800 אוהדי מכבי חיפה ביטלו הגעה נגד ב"ש

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

במועדון קיוו שיצליחו למלא את סמי עופר לקראת משחק הגביע, אך מספר לא מבוטל של צופים בחרו לא לבוא בשל התפשטות הנגיף וחג פורים. וגם: מרקו בלבול עלול להיות מורחק למשחק אחד

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תערוך היום (ראשון) את האימון המסכם לקראת משחק רבע גמר גביע המדינה נגד הפועל באר שבע. מרקו בלבול דיבר עם השחקנים על כך שהסיפור יהיה שונה לעומת משחק הליגה בו ניצחו הירוקים 0:4 בשבוע שעבר וציין שבאר שבע תעלה בשיטה אחרת, שכן מבחינתה זהו משחק קריטי להמשך העונה. "באר שבע תשחק במערך סגור ונצטרך להיות סבלניים", אמר בלבול לחניכיו.

המאמן עשוי לבצע שינוי אחד בהרכב שהביס את הקבוצה מבירת הנגב לא מכבר, כאשר דולב חזיזה צפוי לחזור ל-11 במקומו של סינטיהו סלליך.  יובל אשכנזי התלונן על כאבים ברגלו במהלך האימון אך ההערכה כי לא יוותר על המשחק ויפתח ב-11. עוד בפן המקצועי, מכבי חיפה תרגלה בעיטות עונשין מ-11 מטרים לקראת המפגש. לאחר שבית"ר ירושלים הודחה, במועדון מעריכים כי המנצחת בינם לבין באר שבע תהיה בעלת הסיכויים הגבוהים ביותר לזכות בגביע בסופו של דבר.

 

לקראת המשחק אמר נטע לביא: "אנחנו לא מתייחסים יותר מדי לדחייה. התכוננו למשחק בשבוע שעבר בצורה הטובה ביותר וככה אנחנו מתכוננים גם למשחק מחר. כמו שזה בוטל לנו, אז ככה זה גם בוטל להפועל באר שבע".

החלוץ ניקיטה רוקאביצה הוסיף: "הביטול היה מפתיע כי התכוננו, כבר והיינו בבית המלון ואכלנו צהריים, עלינו לנוח ואז כשנפגשנו למפגש לפני המשחק הודיעו לנו שזה נדחה. זה היה קצת מאכזב, אבל אי אפשר לשלוט בדברים האלה. כעת נתכונן למשחק ביום שני, מדובר במשחק מאוד חשוב שהוא משחק גביע ואם אתה מנצח אז אתה עולה לחצי גמר ואם אתה מפסיד אז אתה הולך הביתה".

דולב חזיזה. חוזר להרכב בגביע (מאור אלקסלסי)
דולב חזיזה. חוזר להרכב בגביע (מאור אלקסלסי)

בחיפה מתכוננים גם מבחינה אדמיניסטרטיבית, בהתאם להוראות משרד הבריאות. כזכור, ביום שישי האחרון הירוקים קיבלו אישור להכניס 20,000 צופים למשחק, כש-2,000 מתוך הכרטיסים הועברו לבאר שבע. עם זאת, במהלך הימים האחרונים ביטלו כ-1,800 אוהדים את כרטיסם לקראת המשחק. כאשר הסיבות לכך הן דחיית המשחק ושמועדו החדש נופל על חגיגות הפורים. עם זאת, נרכשו 500 כרטיסים חדשים ובמועדון מעריכים שיגיעו כ-15,000 אוהדי מכבי חיפה ועוד 1,500 אוהדי הפועל באר שבע.  הקהל הירוק חולק לגושים, כאשר אוהדים שישבו ביציע הצפוני העליון הועברו ליציע הדרומי. "אנחנו פועלים ונפעל על פי ההנחיות של משרד הבריאות, בתקווה שהמשחק יעבור בשלום", אמרו במועדון. 

בנושא אחר, המאמן מרקו בלבול עלול להיות מורחק למשחק אחד, לאחר שקבוצתו איחרה בפעם השלישית העונה לעלייה במחצית השנייה והעונש על כך צפוי להיות הרחקתו של המאמן למשחק אחד. הירוקים כבר עמדו על כך לדין ביום רביעי וספגו קנס. בלבול עצמו לא הגיע לדיון כי באותו ערב היה אמור להתקיים משחק הגביע נגד הפועל באר שבע. עם זאת, תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף, החליט לערער על ההחלטה בבית הדין העליון, שעשוי להרחיק את המאמן של הירוקים.

במקביל, במכבי חיפה עוקבים בדאגה אחר הנהלים של משרד הבריאות על יציאתם של השחקנים הזרים בעוד מספר ימים למשחקי הנבחרות, כשבין השאר מדובר בנבחרת אוסטרליה שאמורה לשחק מול נבחרות כוויית ונפאל ואליה עשויים להיות מוזמנים הבלם טרנט סיינסבורי והחלוץ ניקיטה רוקאביצה, שהרשים בשבוע שעבר את עוזר מאמן נבחרת אוסטרליה, אקס הירוקים רנה מולנסטיין. במכבי חיפה בדקו הבוקר את הנהלים של משרד הבריאות בנושא אנשים שחוזרים באוסטרליה ושם נאמר כי נכון לרגע זה אין בידוד לחוזרים מאוסטרליה, אלא רק אם לאדם ששב עם חום של למעלה מ-38.5.

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, טרנט סיינסבורי, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, צ'רון שרי, יאניק ווילדסחוט, ניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי