בלבול: "שועה? תמיד שואלים אותי על מי שאני לא מכניס"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה סירב להתייחס לחלוץ שלא שותף ולא ראה את ההפסד לבאר שבע ככישלון: "לא חושב שזה הזמן לסכם את העונה". לביא: "השפיע עלינו שלא היה קהל"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

רק לפני שבוע הביסה מכבי חיפה 0:4 את הפועל באר שבע, אבל לגביע חוקים משלו ובשנים האחרונים אחד מאותם חוקים הוא שיוסי אבוקסיס מצליח: הערב (שני) קבוצתו של אבוקסיס יצאה עם ידה על העליונה מאצטדיון סמי עופר, אחרי שחזרה מפיגור וגברה 1:2 על הירוקים בדרך לחצי הגמר. אם זה לא מספיק לירוקים, עופרי ארד ספג כרטיס צהוב תשיעי העונה ובעקבות כך יחמיץ את המשחק הקריטי נגד מכבי תל אביב.

המאמן המאוכזב, מרקו בלבול, סיכם את ההפסד: "פתחנו טוב את המשחק, הבקענו שער, אבל בחצי השני לא יצרנו מצבים. מקצועית לא עשינו את העבודה כמו שצריך, איבדנו כדורים, נתנו להם שער במתנה. הפסד כואב מאוד, אנחנו ממש עצובים מזה".

"לא חושב שהיינו צריכים לעשות משהו אחרת", המשיך בלבול, "פגשנו את השיטה שהם שיחקו בה הרבה פעמים. היום לא היינו מספיק טובים עם הכדור, לא חדים מול השער, איבדנו הרבה כדורים. חבל, היינו אמורים לנצח אבל כמו שלא יצאנו באופוריה אחרי ה-0:4, לא נגמור את עצמנו אחרי ההפסד הזה. נמשיך קדימה".

על כך שלא שיתף את ירדן שועה אמר המאמן: "כל הזמן שואלים אותי על שחקנים שאני לא מכניס, כשאתה מפסיד אתה בוחר לא טוב ועושה שינויים לא טובים. עשיתי מה שאני חושב שנכון למשחק. השחקנים רצו והיו מחויבים, אבל זה לא מספיק ובחצי השני לא היינו טובים".

ערב לא קל למכבי חיפה (מאור אלקסלסי)
ערב לא קל למכבי חיפה (מאור אלקסלסי)

אחרי ההדחה, הסיכוי היחיד שנותר לירוקים לזכות בתואר הוא בליגה, שם יצטרכו להדביק את פער שש הנקודות ממכבי תל אביב: "תמיד יש לחץ במכבי חיפה והיום אמרנו לשחקנים שאין אפשרות לתקן בגביע. צריך להתאושש מנטלית ופיזית, זה לא פשוט אבל השחקנים מקצוענים ועם אופי טוב. אני סומך עליהם".

האם זה כישלון: "לא חושב שזה הזמן לסכם את העונה. אנחנו משחקים כדורגל טוב בליגה, עושים תוצאות נפלאות. ניצחנו את באר שבע פעמיים והיום הפסדנו לקבוצה איכותית שעשתה את העבודה וכל הכבוד לה על כך. אנחנו צריכים לעבוד קשה כדי לתקן את מה שלא היה טוב".

המטרה עד סוף העונה: "תמיד לסיים כמה שיותר גבוה, לנצח ולשחק כדורגל טוב. היום זה היה יום לא טוב שלנו, עונה היא מרתון ויש גם ימים כאלה. דברים הלכו לנו הפוך. אני מאוכזב עבור האוהדים, עבור המועדון ועבור כולם".

הקפטן נטע לביא הוסיף: "מאוד מאוכזבים, צריך להסתכל במראה ולהגיד את האמת. לא שיחקנו טוב מספיק. צריך להמשיך קדימה, חבל שלא היה קהל וזה השפיע, אבל לא נתרץ. ציפינו לעלות שלב בגביע, אבל צריך להמשיך להילחם בליגה ולעשות את המיטב. זה יום לא קל, נקווה להרים את כולם ממחר".

נטע לביא מאוכזב (מאור אלקסלסי)
נטע לביא מאוכזב (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי