כעס גדול במכבי חיפה: "בלבול שגה בענק, שחקנים שוב קרסו ברגע האמת"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

תסכול במועדון הירוק לאחר ההדחה מגביע המדינה לצד ביקורת חריפה כלפי המאמן והשחקנים. אשכנזי שוחרר מבית החולים, שועה עשוי לבקש לעזוב ומה תוכנית האוהדים לקראת הפועל ת"א?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

תחושות קשות היו בחדר ההלבשה במכבי חיפה אמש (שני), לאחר ההדחה מהגביע על ידי הפועל באר שבע בשלב רבע הגמר כאשר רגעי התסכול בקבוצה נבעו מכך שאיבדו תואר שעל פי אנשי המועדון היה בהישג יד.

במועדון הביעו כעס גדול כלפי המאמן מרקו בלבול, בשל ניהול המשחק הלוקה בחסר, שימוש לא נכון בחילופים וגם שלא הגיע מוכן לשיטה של יוסי אבוקסיס. "מרקו אולי עשה התקדמות אדירה עם הקבוצה אבל ברגע האמת שגה בענק. החילופים שלו לא היו ברורים וכלל לא הוסיפו למשחק והעובדה שהירוקים איבדו תואר נוסף", אמרו במועדון.

בחיפה ממשיכים להצהיר כי גם בעונות בהן זכתה הקבוצה באליפות, ההחלטה של נשיא הקבוצה יעקב שחר לגבי זהות המאמן התקבלה רק חודשי אפריל ומאי, אך נראה שאי ההעפלה לשלב חצי הגמר הורידו למאמן נקודות זכות רבות.


איבד נקודות זכות רבות לאחר ההדחה מהגביע. מרקו בלבול (מאור אלקסלסי)

אך לא רק בלבול חוטף ביקורת, אלא גם מצבת השחקנים: "לא יכול להיות שבכל פעם שאנחנו מגיעים למשחקי המאני-טיים השחקנים קורסים. אם זאת ההחלטה של סיינסבורי לעמוד בחומה בכדור החופשי בספיגת השער הראשון והטעות של סאן מנחם, אלו טעויות שלא מתאימות לקבוצה שרוצה לזכות בתואר", אמרו בכרמל והוסיפו: "גם בחלק ההתקפי הייתה ציפייה כי השחקנים ייתנו הרבה יותר וזה לא קרה".

אם לא די בכישלון המקצועי, הירוקים איבדו את יובל אשכנזי שפרק את הכתף ואת עופרי ארד שספג צהוב תשיעי ולא ישחק נגד מכבי תל אביב. הראשון הובהל לבית החולים, שם הוחזרה הכתף למקומה, שב בשעות הלילה לביתו ובחיפה מעריכים כי ייעדר בשבועות הקרובים. ארד כאמור ייעדר ממשחק העונה מיד לאחר פגרת הנבחרות.

מי שעוד יצא מאוכזב ולא רק מהתוצאה הוא ירדן שועה. החלוץ הצעיר אמנם עלה לחימום במהלך המחצית השנייה, אך שוב לא שותף וזאת למרות שקבוצתו הייתי בפיגור במשחק הכי חשוב שלה עד כה העונה. בלבול אומנם דיבר על כך שההחלטה לא להכניס את החלוץ נבעה מסיבות מקצועיות אך נראה כי שועה עצמו עשוי לבקש לעזוב את הירוקים בסיום העונה במקרה שחיפה תחליט להאריך את חוזהו של מרקו בלבול.


יבקש לעזוב אם מרקו בלבול ימשיך בעונה הבאה. ירדן שועה (מאור אלקסלסי)

מה שעוד התווסף לאכזבה בצד הירוק הוא קיום המשחק ללא קהל, לאחר שמשרד הבריאות החליט לבטל את כניסתם של 20 אלף האוהדים. במועדון ניסו לכפר על כך עם קולות של קהל בחימום שלפני שריקת הפתיחה, אבל גם השחקנים הודו כי הדבר פגע בהם. "זה אומנם לא תירוץ אבל ליציעים הריקים הייתה השפעה על היכולת שלנו", הודה שחקן בקבוצה.

מעבר לכך בחיפה יצטרכו לקבל החלטה כיצד לנהוג במשחק הליגה הקרוב נגד הפועל תל אביב ביום שני, כאשר האירוח יהיה מוגבל ל-5,000 אוהדים, במועדון העלו מספר אופציות בפני הקהל, שיהיה זה שיבחר מי יגיע למשחק, על אף שכמות המנויים של האוהדים עומדת כל כ-15,000 אוהדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי